ПІДГОТОВКА КЕРІВНИКА НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ ДО ПАРТНЕРСЬКОЇ ВЗАЄМОДІЇ З СУБ’ЄКТАМИ ОСВІТНЬОГО СЕРЕДОВИЩА

Автор(и)

  • M. GRYNOVA
  • O. ZHDANOVA-NEDILKO

DOI:

https://doi.org/10.33989/2075-146x.2019.23.183186

Ключові слова:

Нова українська школа, керівник, освітнє середовище, територіальна громада, батьківська громадськість, партнерська взаємодія, вища школа, професійна підготовка, квазіпрофесійна діяльність

Анотація

У статті розглядаються проблеми, що пов’язані з кількома важливими аспектами педагогічної інноватики в сучасній Україні. Аналізуються вимоги до керівника Нової української школи як інтегруючої постаті в контексті освітнього середовища, організація його стосунків з учнями, педагогами, батьками школярів, представниками місцевих громад. Обговорюється специфіка партнерської взаємодії як засобу встановлення конструктивних контактів між суб’єктами, зацікавленими в успішному освітньому результаті. З’ясовуються можливості вищої школи щодо формування у майбутнього освітнього менеджера здатності до зазначеної взаємодії.

Посилання

Bevzenko, L. (2018). Kryza osvity, suchasni sotsiokulturni transformatsii ta zmina povsiakdennykh osvitnikh praktyk [The Crisis of Education, Contemporary Sociocultural Transformations and Change in Everyday Educational Practices]. Filosofiia osvity [Philosophy of Education], 2 (23), 100-117 [in Ukrainian]..

Veichzhen, H. (2017). Hostri kuty realizatsii kontseptsii «novoi ukrainskoi shkoly» u dyskursi idei hlobalnoi osvity [Sharp angles for the realization of the concept of a "new Ukrainian school" in the discourse of the idea of global education]. Humanitarnyi visnyk ZDIA [ZDIA Humanitarian Bulletin]. 69. 184-188 [in Ukrainian].

Nova ukrainska shkola. Kontseptualni zasady reformuvannia serednoi shkoly [New Ukrainian School. Conceptual principles of secondary school reform] (2016). Retrieved from https://www.kmu.gov.ua/storage/app/media/reforms/ukrainska-shkola-compressed.pdf [in Ukrainian].

Pro osvitu [About education]. Zakon Ukrainy vid 05.09.2017 №2145-VIII. Retrieved from https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/2145-19 [in Ukrainian].

Sakharuk, O. P. (2015). Udoskonalennia povnovazhen orhaniv mistsevoho samovriaduvannia u sferi upravlinnia osvitoiu [Improvement of powers of local self-government bodies in the field of education management]. Aktualni problemy derzhavnoho upravlinnia [Actual problems of public administration], 1 (47), 268-275 [in Ukrainian].

Topuzov, O., & Kalinina, L. (2017). Orhanizatsiini mekhanizmy upravlinnia zakladamy osvity: metodolohii ta teoretychni zasady [Organizational mechanisms for managing educational institutions: methodologies and theoretical foundations]. Ukrainskyi pedahohichnyi zhurnal [Ukrainian Pedagogical Journal], 4, 34-44 [in Ukrainian].

##submission.downloads##

Як цитувати

GRYNOVA, M., & ZHDANOVA-NEDILKO, O. (2019). ПІДГОТОВКА КЕРІВНИКА НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ ДО ПАРТНЕРСЬКОЇ ВЗАЄМОДІЇ З СУБ’ЄКТАМИ ОСВІТНЬОГО СЕРЕДОВИЩА. Витоки педагогічної майстерності, (23), 62–66. https://doi.org/10.33989/2075-146x.2019.23.183186

Номер

Розділ

Статті