ІМІТАЦІЙНО-СИТУАЦІЙНЕ НАВЧАННЯ У СИСТЕМІ КОНТЕКСНО ЗОРІЄНТОВАНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ ДО ПРОФЕСІЙНОЇ ТВОРЧОСТІ ТА МАЙСТЕРНОСТІ

Автор(и)

  • N. HUZII

DOI:

https://doi.org/10.33989/2075-146x.2019.23.183190

Ключові слова:

контекстне навчання, імітаційно-ситуаційне навчання, дидаскалогічна освіта, педагогічна майстерність, педагогічна творчість

Анотація

У статті представлено результати наукової рефлексії евристичних можливостей імітаційно-ситуаційного навчання у системі контекстно зорієнтованої підготовки майбутніх педагогів до професійної творчості та майстерності, а також висвітлено експериментальний досвід його використання при вивченні майбутніми педагогами навчальних дисциплін з основ педагогічної творчості та майстерності.

Посилання

Barbina, E. S., Semichenko, V. A. (1996). Idei integratcii, sistemnosti i tcelosnosti v teorii i praktike vysshei shkoly [Ideas of integration, systemicity and integrity in the theory and practice of higher education]. Kiev: Poligrafkniga [in Russian].

Verbitckii, A. A. (1987). Kontceptciia znakovo-kontekstnogo obucheniia v vuze [The concept of sign-contextual education in high school]. Voprosy psikhologii [Psychology Issues], 5, 31-37 [in Russian].

Verbitckii, A. A. (1991). Aktivnoe obuchenie v vysshei shkole: kontekstnyi podkhod [Active Learning in Higher Education: A Contextual Approach]. Moskva: Vysshaia shkola [in Russian].

Koshmanova, T. S. (2000). “Keis“-metod v pedahohichnii osviti USA [Case Study Method in US Teacher Education]. Shliakh osvity [The path of education], 1, 22-24 [in Ukrainian].

Kuliutkin, Iu. N., Sukhobskaia, G. S. (Red.). (1981). Modelirovanie pedagogicheskikh situatcii: problemy povysheniia kachestva i effektivnosti obshchepedagogicheskoi podgotovki uchitelia [Modeling of pedagogical situations: problems of improving the quality and effectiveness of teacher training]. Moskva: Pedagogika [in Russian].

Senko, Iu. V. (2000). Gumanitarnye osnovy pedagogicheskogo obrazovaniia [Humanitarian foundations of teacher education]. Moskva: Akademiia [in Russian].

Slastenin, V. A., Mishchenko, A. I. (1991). Professionalno-pedagogicheskaia podgotovka sovremennogo uchitelia [Professional and pedagogical training of a modern teacher]. Pedagogika [Pedagogy], 10, 79-84 [in Russian].

Spirin, L. F. (1997). Teoriia i tekhnologiia resheniia pedagogicheskikh zadach [Theory and technology of solving pedagogical problems]. Moskva: Rossiiskoe pedagogicheskoe agenstvo [in Russian].

Strelnikov, V. Yu. (2002). Pedahohichni osnovy osobystisnoho y profesiinoho rozvytku studentiv zasobamy innovatsiinykh tekhnolohii navchannia [Pedagogical bases of personal and professional development of students by means of innovative teaching technologies]. Poltava: RVV PUSKU [in Ukrainian].

##submission.downloads##

Як цитувати

HUZII, N. (2019). ІМІТАЦІЙНО-СИТУАЦІЙНЕ НАВЧАННЯ У СИСТЕМІ КОНТЕКСНО ЗОРІЄНТОВАНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ ДО ПРОФЕСІЙНОЇ ТВОРЧОСТІ ТА МАЙСТЕРНОСТІ. Витоки педагогічної майстерності, (23), 66–71. https://doi.org/10.33989/2075-146x.2019.23.183190

Номер

Розділ

Статті