ПІДГОТОВКА МАЙБУТНЬОГО ДИРИГЕНТА-ХОРМЕЙСТЕРА ДО ПРОФЕСІЙНОЇ ОЦІННОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
DOI:
https://doi.org/10.33989/2075-146x.2019.23.183220Ключові слова:
оцінна діяльність, організація контролю, системи оцінювання, самоконтроль, самооцінкаАнотація
У статті розглянуто особливості формування оцінної діяльності студентів у процесі диригентсько-хорової підготовки, зокрема наголошено на необхідності забезпечення спеціальних умов формування оцінних компетенцій шляхом відповідного планування і організації навчального процесу та підготовки його методичного забезпечення (аналітично-оцінних систем, інструктивно-аналітичних оцінних карт).
Посилання
Babina, N. F. (2015). Kontrol i otcenivanie kachestva obucheniia po «tekhnologii» [Monitoring and evaluating the quality of training in "technology"]: ucheb.-metod. posob. Moskva; Berlin: Direkt-Media. Retrieved from https://books.google.com.ua/books? [in Russian].
Kostenko, L. V., & Shumska, L. Yu. (2012). Metodyka vykladannia khorovoho dyryhuvannia [Methods of teaching choral conducting]: navch. posib. dlia stud. vyshchykh navch. zakladiv. Nizhyn: NDU im. M. Hoholia [in Ukrainian].
Panasiuk, V. Otsinka y otsinna diialnist v osviti ta osvitnikh systemakh [Evaluation and evaluation activities in education and educational systems]. Osvita.ua. Retrieved from http://ru.osvita.ua/school/method/1780/ [in Ukrainian].
Zakon Ukrainy pro Osvitu. Standarty osvity, osvitni prohramy, kvalifikatsii ta dokumenty pro osvitu [Law of Ukraine on Education. Education standards, educational programs, qualifications and educational documents]. Retrieved from http://zakon3.rada.gov.ua/laws/show/2145-19 [in Ukrainian].