МЕТОДОЛОГІЧНІ ПІДХОДИ У ПРАКТИЦІ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ ЗІ ЗДОРОВ’Я ЛЮДИНИ

Автор(и)

  • O. MIKHEIENKO
  • T. MIKHEIENKO

DOI:

https://doi.org/10.33989/2075-146x.2018.22.185222

Ключові слова:

професійна підготовка, майбутні фахівці зі здоров’я людини, методологічні підходи, здоров’я, навчальний процес

Анотація

У статті розглянуто роль методології у процесі професійної підготовки фахівців.  Розкрито сутність та змістові характеристики холістичного, синергетичного, компетентнісного та діяльнісного підходів. Обґрунтовано доцільність їх застосування як методологічної основи забезпечення ефективності навчального процесу та успішності практично-прикладної діяльності фахівців зі здоров’я людини.

Посилання

Boychuk, Yu. D. (2012). Kompetentnisnyy pidkhid [Competency approach]. Kharkiv: Virovets A.P. “Apostrof” [in Ukrainian].

Brekhman, Y. Y. (1987). Vvedenye v valeolohyyu – nauku o zdorov'e [Introduction to Valeology - Health Science]. Lenynhrad: Nauka [in Russian].

Ionova, O. M. (2012). Systemnyy ta synerhetychnyy pidkhody [System and synergistic approaches]. Kharkiv: Vyd-vo Virovets A.P. “Apostrof” [in Ukrainian].

Khrykov, Ye. M. (2017). Metodolohiya pedahohichnoho doslidzhennya [Methodology of pedagogical research]. Kharkiv: Panov A.M. [in Ukrainian].

Leontev, A. N. (2003). Stanovlenye psykholohyy deyatelnosty: Rannye raboty [Formation of the psychology of activity: Early work]. Moskva: Smysl [in Russian].

Mikheyenko, O. I. (2012). Kholistychnyy pidkhid do otsinky rivnya zdorovya orhanizmu lyudyny [Holistic Approach to Assessing Human Health]. Sumy: SumDPU im. A. S. Makarenka [in Ukrainian].

Novachenko, T. V. (2001). K voprosu o synerhetyke obrazovanyya [On the issue of synergetic education]. Vykhovannya i kultura, 1(1), 24-26 [in Ukrainian].

Orzhekhovska, O. (2013). Kholistychna kontseptsiya zdorovya u brytanskiy shkoli: perspektyvy dlya Ukrayiny [Holistic Concept of Health at British School: Perspectives for Ukraine]. Porivnyalno-pedahohichni studiyi, 1(15), 41-48) [in Ukrainian].

Uholev, A. M. (1985). Evolyutsyya pyshchevarenyya y pryntsypy evolyutsyy funktsyy : elementy sovremennoho funktsyonalyzma [The evolution of digestion and the principles of the evolution of functions: elements of modern functionalism]. Lenynhrad: Nauka [in Russian].

Yuryeva, K. A. (2014). Kompetentsiya, kompetentnist, mizhkulturna kompetentnist uchytelya: sutnist i zmist [Competence, competence, intercultural competence of the teacher: essence and content]. (Vol. 42, p. 169-182). Kharkiv: KhNPU imeni H.S. Skovorody [in Ukrainian].

Zablotska, O. S. (2008). Kompetentnist, kvalifikatsiya, kompetentsiya yak klyuchovi katehoriyi kompetentnisnoyi paradyhmy vyshchoyi osvity [Competence, qualification, competence as key categories of competency paradigm of higher education]. Visnyk Zhytomyrskoho derzhavnoho universytetu, 39, 52-56 [in Ukrainian].

##submission.downloads##

Опубліковано

2018-11-07

Як цитувати

MIKHEIENKO, O., & MIKHEIENKO, T. (2018). МЕТОДОЛОГІЧНІ ПІДХОДИ У ПРАКТИЦІ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ ЗІ ЗДОРОВ’Я ЛЮДИНИ. Витоки педагогічної майстерності, (22), 134–138. https://doi.org/10.33989/2075-146x.2018.22.185222

Номер

Розділ

Статті