КОНЦЕПЦІЯ ФОРМУВАННЯ ЛІДЕРСЬКОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ БАКАЛАВРІВ З МЕНЕДЖМЕНТУ В ОСВІТНЬОМУ СЕРЕДОВИЩІ УНІВЕРСИТЕТУ
DOI:
https://doi.org/10.33989/2075-146x.2018.22.185224Ключові слова:
лідерська компетентність, освітнє середовище, університет, концепція, мета, завдання, принципиАнотація
У статті на основі аналізу теоретичної літератури та практичного досвіду діяльності університету схарактеризовано концепцію формування лідерської компетентності майбутніх бакалаврів з менеджменту в освітньому середовищі університету. Авторська концепція відображає поняття, мету, завдання, очікувані результати, критерії досягнення, методологічні підходи, принципи, Основні напрями розвитку лідерської компетентності майбутніх бакалаврів з менеджменту в освітньому середовищі університету. Концепція включає три взаємопов’язані концепти, які сприяють реалізації провідної ідеї дослідження: методологічний, теоретичний та технологічний.
Посилання
Bim-Bad, B. M. (2002). Liymets Heyno. Pedagogicheskiy entsiklopedicheskiy slovar. Moskva [in Russian].
Binetska, D. (2016). Osvitnie seredovyshche universytetu yak zasib formuvannia doslidnytskykh umin maibutnikh uchyteliv inozemnykh mov. Naukovyi visnyk Mykolaivskoho natsionalnoho universytetu imeni V. O. Sukhomlynskoho. Seriia: Pedahohichni nauky, 1, 16-20 [in Ukrainian].
Bondarevskaya, E. V., & Kulnevich, S. V. (1999). Pedagogika: lichnost v gumanisticheskih teoriyah i sistemah vospitaniya. Moskva; Rostov-na-Donu [in Russian].
Boryitko, N. M. (2001). V prostranstve vospitatelnoy deyatelnosti: monografiya. Volgograd: Peremena [in Russian].
Bratko, M. V. (2014). OsvItnE seredovische vischogo navchalnogo zakladu: poshuk strategIy upravlInnya. PedagogIchna osvIta: teorIya I praktika. PedagogIka. PsihologIya, 22, 15-21 [in Ukrainian].
Kobernyk, O. M. (2011). Teoretyko-metodolohichni pidkhody do obgruntuvannia kontseptsii tekhnolohichnoi osvity. Naukovi zapysky Ternopilskoho nats. ped. un-tu. Seriia Pedahohika, 3, 14-21 [in Ukrainian].
Slobodchikov, V. I. (2010). Struktura i sostav obrazovatelnoy sferyi: kategorialnyiy analiz. Psihologiya obucheniya,1, 4–24 [in Russian].
Vasileva, E. Yu. (2011). Obrazovatelnaya sreda vuza kak obekt upravleniya i otsenki. Universitetskoe obrazovanie: praktika i analiz, 4 (74), 76-82 [in Russian].
Zhdanova-Nedilko, O. H. (2017). Dydaktychni osnovy navchalnoi vzaiemodii vykladacha i studenta v protsesi vyvchennia pedahohichnykh dystsyplin. (Extended abstract of D diss.). Kharkiv: NPU imeni H.S. Skovorody [in Ukrainian].