ОКРЕСЛЕННЯ ПРОБЛЕМНОГО ПОЛЯ ДОСЛІДЖЕННЯ ДОЛАЮЧОЇ ПОВЕДІНКИ СТУДЕНТІВ, ЯКІ НАВЧАЮТЬСЯ ЗА КОРДОНОМ
DOI:
https://doi.org/10.33989/2075-146x.2018.22.185293Ключові слова:
долаюча поведінка, критерії здійснення вибору в умовах складних життєвих обставин, засоби цілеспрямованого формування здатності використовувати адекватні форми долаючої поведінкиАнотація
У статті, на основі аналізу і узагальнення теоретичних і прикладних розробок долаючої поведінки, автори намагаються окреслити проблемне поле дослідження долаючої поведінки студентів/школярів за обміном під час навчання та проживання за кордоном.
Посилання
Buligin, E. Programmirovanie uspeshnogo povedeniya. Retrieved from http://nlping.ru/B245CC8D-F42C7-BCA8A1AF.
Cas, N. M., & Samarska, L. O. (2018). Kharakterystyka uspishnykh ta neuspishnykh povedinkovykh kopinh-stratehii. Hrynova, M. V. (Ed.). Materialy Mizhnarodnoi naukovo-praktychnoi konferentsii “Metodyka navchannia pryrodnychykh dystsyplin u serednii ta vyshchii shkoli” (XXIV Karyshynski chytannia) (m. Poltava, 29-30 travnia 2017 r.). (294-295). Poltava: Astraia [in Ukrainian].
Folkman, S, & Lazarus, R. S. (1998). Coping as a mediator of emotion. Journal of Personal and Social Psychology, 54, 466-475.
Folkman, S, Lazarus, R. S., Pimley, S, & Novacek, J. (1987). Age differences in stress and coping processes. Psychology and Aging.,2, 171-184.
Gerasimov, I. Teoriya uverennosti i uverennogo povedeniya. Retrieved from http://nrpsy.ru/vliyanie_uverennost_2.html.
Hrynova, M. V. (2016). Samorehuliatsiia navchalnoi diialnosti shkoliariv. Informatsiinyi zbirnyk dlia dyrektora shkola ta zaviduiuchoho dytiachym sadochkom, 13-14 (52), 41-45 [in Ukrainian].
Klyuchnikov, S. Yu. (2010). Filosofiya uspeha: gnoseologicheskiy analiz (Extended abstract of D diss.). Moskva [in Russian].
Korsun, S. I., & Tkachuk, T. A. (2013). Kopinh-stratehii yak skladovi kopinh-povedinky osobystosti. Psykholohiia diialnosti pratsivnykiv podatkovoi militsii: monohrafiia. Kyiv, Tsentr uchbovoi literatury [in Ukrainian].
Lefevr, V. (2003). Algebra sovesti. Moskva: Kognito-Tsentr [in Russian].
Lefransua, Gi. (2003). Teorii naucheniya: formirovanie povedeniya cheloveka. 5-e mezhdunarodnoe izdanie. Sankt- Peterburg: Praym-Evroznak, Moskva: Olma-Press [in Russian].
Levchenko, V. O. (2010). Psihologicheskie strategii sovladayuschego povedeniya kak determinanta lichnostnoy uspeshnosti podrostkov (Extended abstract of D diss.). Stavropol: Stavropolskiy gosudarstvennyiy universitet [in Ukrainian].
Molchanov, I. Imidzh lidera i psihologiya liderskogo povedeniya. Retrieved from https://psyfactor.org/lider_curs.htm
Moralniy vibIr, pozitivna I negativna svoboda. Etika sogodnI. Retrieved from http://www.etica.in.ua/moral-nij-vibir-negativna-i-pozitivna-svoboda/.
Muhamedzhanov, I. R. (2016). Uverennost i uverennoe povedenie: samouchitel po vneshney i vnutrenney uverennosti (kratkiy, konechno). Moskva: Planeta [in Russian].
Nartova-Bochaver, S. K. (2003). Ponyatie “psihologicheskoe prostranstvo lichnosti”: obosnovanie i prikladnoe znachenie. Psihologicheskiy zhurnal, 24(6), 81-86 [in Russian].
Nartova-Bochaver, S. K. (2004). Oprosnik “Suverennost psihologicheskogo prostranstva” – novyiy metod diagnostiki lichnosti. Psihologicheskiy zhurnal, 25(5), 64-69 [in Russian].
Nartova-Bochaver, S. K. (2008). Chelovek suverennyiy: psihologicheskoe issledovanie sub'ekta v ego byitii. Sankt- Peterburg: Piter [in Russian].
Psihologiya lichnosti. (2002). T. 2. Hrestomatiya. Samara: Bahrak-M [in Russian].
Sas, N. (2013). Osnovy innovatsiinoho upravlinnia navchalnymy zakladamy. Poltava: Harazha M. F. [in Ukrainian].
Sas, N. M., & Samarska, L. O. (2018). Zastosuvannia matematychnykh modelei u doslidzhenni problem vyboru. Biblioteka zakladu vyshchoi osvity v umovakh transformatsiinykh zmin: vidkryta nauka, vidkrytyi dostup, tsyfrova pedahohika: materialy Vseukr. Nauk.-prakt. Konf., (m.Poltava, 20-21 veresnia 2018r.).(93-98). Poltava: PNPU imeni V.H. Korolenka [in Ukrainian].
Soloveva, O. I., & Soloveva, E. A. (2012). Ekonomiko-matematicheskoe modelirovanie protsessa prinyatiya upravlencheskih resheniy v obrazovatelnom uchrezhdenii. Kontsept : nauch.-metod. elektron. zhurnal. Retrieved from http://scipeople.ru/publication/108601/.
Sorokina, L. A. (2010). Formirovanie gotovnosti podrostkov k bezopasnomu povedeniyu v povsednevnoy zhizni (Extended abstract of D diss.). Tyumen [in Russian].
Sternberg, R. (2002). Prakticheskiy intellekt = Practical Intelligence in Everyday Life. Sankt-Peterburg: Piter [in Russian].
Tambiev, B. N. Uspeshnoe povedenie v sisteme professionalnoy deyatelnosti rukovoditelya kak sotsialno- psihologicheskiy fenomen. Retrieved from https://cyberleninka.ru/article/n/uspeshnoe-povedenie-v-sisteme-professionalnoy-deyatelnosti-rukovoditelya-kak- sotsialno-psihologicheskiy-fenomen.
Toych, Ch. K. Mentalitet uspeha. Retrieved from http://bookap.info/book/toych_strategiya_resheniya_lichnyh_problem_zdorove_semya_karera/gl1.shtm.
Trofimova, L. A., & Trofimov, V. V. (2012). Innovatsionnyie podhodyi k prinyatiyu upravlencheskih resheniy. Sankt-Peterburg: SPbGUEF [in Russian].
Vrublevska, V. Soznanie uspeshnogo cheloveka. 10 shagov. Retrieved from https://upsihologa.com.ua /Soznanie_uspeshnogo_chelove-vikulia.html.