ПРОБЛЕМА ПРОВЕДЕННЯ НАУКОВО-ДОСЛІДНИЦЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ СТУДЕНТІВ ЗАСОБАМИ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У ВІЧИЗНЯНОМУ І ЗАРУБІЖНОМУ НАУКОВОМУ ДИСКУРСІ

Автор(и)

  • S. GAVRYLOVSKYI

DOI:

https://doi.org/10.33989/2075-146x.2019.24.194602

Ключові слова:

науково-дослідницька діяльність, здобувачі освіти, заклади вищої освіти, публікації вітчизняних науковців, дослідження зарубіжних учених, інформаційно-комунікаційні технології

Анотація

У статті висвітлено закономірності і тенденції, характерні для публікацій вітчизняних науковців, що опікуються питаннями вивчення науково-дослідницької діяльності та інформаційних технологій в контексті професійної підготовки майбутніх фахівців управління. Сформовано та встановлено відповідність застосування програмно-діагностичних інструментів, що застосовуються на усіх етапах проведення науково-дослідницької діяльності рівню сформованості дослідницьких та інформаційних умінь здобувачів освіти. Виявлено закономірності, тематичні та теоретично-прикладні аспекти застосування інформаційно-комунікаційних технологій в науково-дослідницькій діяльності здобувачів освіти в розвідках, студіях зарубіжних учених.

Посилання

Aghaee, N. (2015). The Usefulness of ICT Support Systems for Thesis Courses: Learners’ Perspectives at Bachelor and Master Level. 2015.

Boronenko, T., & Fedotova V. (2016). Formirovanie IKT-kompetentnosti nauchno-pedagogicheskih kadrov v trehurovnevoy sisteme vyisshego obrazovaniya [Formation of ICT competence of scientific and pedagogical personnel in a three-level system of higher education]. Obrazovanie i nauka Education and science [], 1 (130), 95-108 [in Russian].

Bruillard, Е., Komis, V. & Laferrière, Th. (2012). ICT and science education: promises and usages. RDST. Recherches en didactique des sciences et des technologies.

Delen, D., & Demirkan, H. (2013). Leveraging the capabilities of service-oriented decision support systems: Putting analytics and big data in cloud. Decision Support Systems. Decision Support Systems, 55, 1, 412-421.

Kniazian, M. O. (1998). Navchalno-doslidnytska diialnist studentiv yak zasib aktualizatsii profesiino znachushchykh znan [Students' educational and research activities as a means of updating professionally relevant knowledge]. (Extended abstract of PhD diss.). Pivdennoukrainskyi derzh. pedahohichnyi un-t im. K. D. Ushynskoho. Odesa [in Ukrainian].

Kremin, V. H. (Ed.). (2008). Entsyklopediia osvity [Encyclopedia of Education]. Kyiv: Yurinkom Inter [in Ukrainian].

Laurence, Rogers. (2013). A pedagogical framework for developing innovative science teachers with ICT. Research in Science & Technological Education, 31, 3, 227-251.

Livingstone, S. (2012). Critical reflections on the benefits of ICT in education. Oxford Review of Education, 38, 1: Digital technologies in the lives of young people, 9-24.

Nova ukrainska shkola: kontseptualni zasady reformuvannia zahalnoi shkoly [The New Ukrainian School: Conceptual Foundations for Reforming the General School]: Rishennia kolehii MON vid 27.10.2016. Retrieved from http://nus.org.ua/wp-content/uploads/2017/07/konczepcziya.pdf [in Ukrainian].

Pro Natsionalnu stratehiiu rozvytku osvity v Ukraini na period do 2021 roku [About the National Strategy for the Development of Education in Ukraine until 2021]: Ukaz Prezydenta Ukrainy; Stratehiia vid 25.06.2013 № 344/2013. Retrieved from https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/344/2013 [in Ukrainian].

Smirnov, G. A., & Tischenko, V. I. (2016). Printsipyi setevoy metodologii poznaniya [Principles of the network methodology of cognition]. In I. Ya. Kobrinskaya, & V. I. Tischenko (Eds.), Vyiyavlenie prioritetnyih nauchnyih napravleniy: mezhdistsiplinarnyiy podhod [Identification of priority research areas: an interdisciplinary approach] (pp. 120-139). Moskva: IMEMO RAN [in Russian].

Spirin, O. M., Yatsyshyn, A. V., Ivanova, S. M., Kilchenko, A. V., & Luparenko, L. A. (2016). Vykorystannia elektronnykh system vidkrytoho dostupu dlia informatsiino-analitychnoi pidtrymky pedahohichnykh doslidzhen [Use of open access electronic systems for information and analytical support of pedagogical research]. Informatsiini tekhnolohii i zasoby navchannia [Information technology and training tools], 55, 5, 136-174 [in Ukrainian].

Starikov, S. Ispolzovanie informatsionnyih i kommunikatsionnyih tehnologiy v pedagogicheskih issledovaniyah [The use of information and communication technologies in pedagogical research]. Nauchnyie issledovaniya v obrazovanii [Scientific research in education]. Retrieved from https://cyberleninka.ru/article/n/ispolzovanie-informatsionnyh-i-kommunikatsionnyh-tehnologiy-v-pedagogicheskih-issledovaniyah) [in Russian].

Teylor, Dzh. (2017). Prichinyi peremen v vyisshem obrazovanii Anglii: strategiya razvitiya [Reasons for Change in Higher Education in England: Development Strategy]. Moskva [in Russian].

Tomashevskyi, O. M., Tsehelyk, H. H., Viter, M. B., & Duduk, V. I. (2012). Informatsiini tekhnolohii ta modeliuvannia biznes-protsesiv [Information technology and business process modeling]: navch. posib. Kyiv: Tsentr uchbovoi literatury [in Ukrainian].

Tsekhmistrova, H. S. (2003). Osnovy naukovykh doslidzhen [Basics of the scientific research]: navch. posib. dlia stud. vyshch. navch. zakl. Kyiv: Slovo [in Ukrainian].

##submission.downloads##

Як цитувати

GAVRYLOVSKYI, S. (2019). ПРОБЛЕМА ПРОВЕДЕННЯ НАУКОВО-ДОСЛІДНИЦЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ СТУДЕНТІВ ЗАСОБАМИ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У ВІЧИЗНЯНОМУ І ЗАРУБІЖНОМУ НАУКОВОМУ ДИСКУРСІ. Витоки педагогічної майстерності, (24), 43–49. https://doi.org/10.33989/2075-146x.2019.24.194602

Номер

Розділ

Статті