ЗАГАЛЬНОТЕОРЕТИЧНІ ПІДХОДИ ДО ПОБУДОВИ МОДЕЛІ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ – СТУДЕНТІВ ПЕДАГОГІЧНИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ ДО ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ В УМОВАХ НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ (НУШ)

Автор(и)

  • M. GRУNYOVA
  • S. GRУNYOV
  • N. SAS

DOI:

https://doi.org/10.33989/2075-146x.2019.24.194629

Ключові слова:

професійна діяльність в умовах НУШ, модель підготовки майбутніх вчителів, педагогічні підходи та принципи, цільовий, змістово-процесуальний та контрольно-оцінювальний блоки моделі

Анотація

У статті автори обґрунтовують необхідність застосування методу моделювання до вирішення питання підготовки  майбутніх вчителів – студентів педагогічних спеціальностей до професійної діяльності в умовах НУШ. Аналізують основні теоретичні підходи до моделювання в педагогіці. Пропонують авторський алгоритм переводу потреб професійної діяльності в умовах нової української школи у зміст професійної підготовки майбутніх вчителів – студентів педагогічних спеціальностей. Характеризують виокремленні та адаптовані до підготовки майбутніх вчителів – студентів педагогічних спеціальностей до професійної діяльності в умовах НУШ педагогічні підходи, загально педагогічні, спеціальні та специфічні принципи. Розкривають складові цільового, змістово-процесуального та контрольно-оцінювального блоків пропонованої моделі.

Посилання

Arkhangelskii, S. I. (1980). Uchebnyi protcess v vysshei shkole, ego zakonomernye osnovy i metody [The educational process in higher education, its regular principles and methods]: ucheb.-metod. posob. Moskva: Vysshaia shkola [in Russian].

Babanskii, Iu. K. (Ed.). (1988). Pedagogika [Pedagogy]: ucheb. posob. dlia stud. ped. in-tov. Moskva: Prosveshchenie [in Russian].

Gershunskii, B. S. (1998). Filosofiia obrazovaniia [Philosophy of Education]. Moskva: Moskovskii psikhologo-sotcialnyi institut [in Russian].

Kuzminskyi, A. I. (2005). Pedahohika vyshchoi shkoly [Pedagogy of high school]. Kyiv: Znannia [in Ukrainian].

Kurliand, Z. N. (Ed.). (2005). Pedahohika vyshchoi shkoly [Pedagogy of high school]. Kyiv: Znannia [in Ukrainian].

Lipskii, I. A. (2004). Sotcialnaia pedagogika: metodologicheskii analiz [Social pedagogy: methodological analysis]. Moskva: TTc Sfera [in Russian].

Mikheev, V. I. (2010). Modelirovanie i metody teorii izmerenii v pedagogike [Modeling and methods of measurement theory in pedagogy]. Moskva: Editorial URSS [in Russian].

Saveliev, A. Ya. (Comp.). (2005). Model formuvannia fakhivtsia z vyshchoiu osvitoiu na suchasnomu etapi [Model of formation of specialist with higher education at the present stage]. Kyiv: NIIVO [in Ukrainian].

Sas, N. M. (2014). Pidhotovka maibutnikh kerivnykiv navchalnykh zakladiv do innovatsiinoho upravlinnia: stan ta perspektyvy [Preparation of future heads of educational institutions for innovative management: status and prospects]: monohrafiia. Poltava: PNPU imeni V. H. Korolenka [in Ukrainian].

Venikov, V. A., & Venikov, V. G. (1984). Teoriia podobiia i modelirovaniia [Theory of Similarity and Modeling]. Moskva: Vysshaia shkola [in Russian].

##submission.downloads##

Як цитувати

GRУNYOVA M., GRУNYOV S., & SAS, N. (2019). ЗАГАЛЬНОТЕОРЕТИЧНІ ПІДХОДИ ДО ПОБУДОВИ МОДЕЛІ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ – СТУДЕНТІВ ПЕДАГОГІЧНИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ ДО ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ В УМОВАХ НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ (НУШ). Витоки педагогічної майстерності, (24), 63–66. https://doi.org/10.33989/2075-146x.2019.24.194629

Номер

Розділ

Статті