ФОРМУВАННЯ Я-КОНЦЕПЦІЇ МАЙБУТНЬОГО ФАХІВЦЯ ЯК ОДНЕ ІЗ ЗАВДАНЬ ВИЩОЇ ОСВІТИ

Автор(и)

  • O. ZHDANOVA-NEDILKO

DOI:

https://doi.org/10.33989/2075-146x.2019.24.194641

Ключові слова:

вища освіта, якість вищої освіти, заклад вищої освіти, студент, Я-концепція, рівень домагань, педагогічні умови

Анотація

У статті розкривається один із шляхів підвищення якості вищої освіти, а саме: формування у здобувача вищої освіти позитивної професійної Я-концепції, що забезпечує його внутрішню зорієнтованість на саморозвиток та самовдосконалення. Розглядаються педагогічні умови, які мають бути створені у закладі вищої освіти задля успішного вирішення цього завдання.

Посилання

Humeniuk, O. (2004). Psykholohiia Ya-kontseptsii [Psychology of self-concept]: navch. posib. Ternopil: Ekonomichna dumka [in Ukrainian].

Hura, O. I. (2009). Kontsepty profesiinoi Ya-kontseptsii fakhivtsia [Concepts of professional self-concept specialist]. Retrieved from https://scienceandeducation.pdpu.edu.ua/doc/2009/1_2_2009/35.pdf.pdf [in Ukrainian].

Demchuk, O. A. (2016). “Ia-kontseptsiia” yak produkt rozvytku samosvidomosti osobystosti ["I-concept" as a product of personal identity development]. Molodyi vchenyi [Young scientist], 12 (39), 240-243 [in Ukrainian].

Ziaziun, I. A. (Ed.). (2004). Pedahohichna maisternist [Pedagogical skills]: pidruchnyk. Kyiv: SPD Bohdanova A. M. [in Ukrainian].

Kaliuzhna, Ye., & Dudko, O. (2016). Psykholohichni osoblyvosti formuvannia Ya-kontseptsii u starshomu shkilnomu vitsi [Psychological features of formation of self-concept in older school age]. Aktualni problemy pedahohiky, psykholohii ta profesiinoi osvity [Actual problems of pedagogy, psychology and vocational education], 1. Retrieved from http://journals.uran.ua/apppfo [in Ukrainian].

Osvita protiahom zhyttia: svitovyi dosvid i ukrainska praktyka [Education for Life: World Experience and Ukrainian Practice]: analitychna zapyska Natsionalnoho instytutu stratehichnykh doslidzhen. (2018). Retrieved from http://old2.niss.gov.ua/articles/252/ [in Ukrainian].

Panenkova, Yu. V. (2010). Stanovlennia pozytyvnoi Ya-kontseptsii yak meta osobystisnoi adaptatsii ditei molodshoho shkilnoho viku [Formation of a positive self-concept as a goal of personal adaptation of young school children]. Problemy suchasnoi psykholohii [Problems of modern psychology]: zb. nauk. prats KPNU imeni Ivana Ohiienka, Instytutu psykholohii im. H. S. Kostiuka APN Ukrainy, 9, 236-244 [in Ukrainian].

Pro osvitu [About education]: Zakon Ukrainy vid 01.07. 2014 r. Retrieved from https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/2145-19 [in Ukrainian].

Stoliarenko, L. D. (1997). Osnovy psikhologii [Fundamentals of Psychology]: dlia studentov vuzov. Rostov na Donu: Feniks [in Russian].

##submission.downloads##

Як цитувати

ZHDANOVA-NEDILKO, O. (2019). ФОРМУВАННЯ Я-КОНЦЕПЦІЇ МАЙБУТНЬОГО ФАХІВЦЯ ЯК ОДНЕ ІЗ ЗАВДАНЬ ВИЩОЇ ОСВІТИ. Витоки педагогічної майстерності, (24), 81–85. https://doi.org/10.33989/2075-146x.2019.24.194641

Номер

Розділ

Статті