ДУАЛІЗМ ПОГЛЯДІВ НА БЕЗПЕКУ КРОСФІТУ ЯК СИСТЕМИ ФІЗИЧНОЇ ПІДГОТОВКИ В КОНТЕКСТІ ФІЗИЧНОГО РОЗВИТКУ СТУДЕНТА

Автор(и)

  • H. LISETSKAYA
  • S. REZNIKOVA

DOI:

https://doi.org/10.33989/2075-146x.2019.24.194850

Ключові слова:

кросфіт, ефективність, безпека, тренування, фізична підготовка

Анотація

Кросфіт знаходиться сьогодні в полі зору теоретиків та практиків фізичного виховання через молодість цього різновиду тренування. У статті розглянуто підходи вчених до розуміння ефективності кросфіту як системи інтенсивної фізичної підготовки. Розгляд та узагальнення різновекторних підходів до розуміння ефективності даної системи тренувань та можливих негативних наслідків для фізичного стану її послідовників, чого не було зроблено раніше,  допоможе більш глибоко зрозуміти природу кросфіту, його вплив на організм людини, можливості його застосування у роботі зі студентами.

Посилання

Bazylevych, N. O., & Tokonoh, O. S. (2017). Vplyv zaniat krosfitom na formuvannia motyvatsii studentiv do rehuliarnykh zaniat fizychnoiu kulturoiu i sportom [Influence of crossfit training on the formation of students' motivation for regular physical education and sports]. Molodyi vchenyi [Young scientist], 2 (42), S. 113-117. Retrieved from http://molodyvcheny.in.ua/files/journal/2017/2/27.pdf [in Ukrainian].

Ermakova, Iu. N., Osokina, E. A., & Tikhomirov, Iu. V. (2016). Primenenie krossfit-trenirovok u studentov, zanimaiushchikhsia silovym troeborem na nachalnom etape podgotovki [Application of crossfit training for students engaged in power triathlon at the initial stage of preparation]. Sovremennye problemy nauki i obrazovaniia [Modern problems of science and education], 3. Retrieved from http://www.science-education.ru/ru/article/view?id=24617 [in Russian].

Kukuetu, L. CrossFit: opasnost ili effektivnost, zdorove ili vred. Prichiny travmoopasnosti i rekomendatcii po ikh ustraneniiu [CrossFit: Danger or efficiency, health or harm. Causes of injury and recommendations for their elimination]. Blog Inside.fit. Retrieved from http://inside.fit/crossfit/teoriya-i-metodologiya/125-crossfit-opasnost-ili-effektivnost-zdorove-ili-vred-prichiny-travmoopasnosti-i-rekomendatsii-po-ikh-ustraneniyu [in Russian].

Kukuetu, L. Krossfit ubet tebia, detka? Poluchen nauchnyi otvet na vopros o travmoopasnosti CrossFit [Crossfit will kill you, baby? A scientific answer to the question about CrossFit trauma was received]. Blog Inside.fit. Retrieved from http://inside.fit/crossfit/teoriya-i-metodologiya/277-krossfit-ubjot-tebya-poluchen-nauchnyj-otvet-na-vopros-o-travmoopasnosti-crossfit [in Russian].

Loza, T. O., Yeremenko, N. O. (2017). Krosfit v osnovi fizychnoho vykhovannia studentiv VNZ [Crossfit at the heart of physical education of university students]. Suchasni problemy fizychnoho vykhovannia i sportu riznykh hrup naselennia: materialy XVII Mizhnarodnoi naukovo-praktychnoi konferentsii molodykh uchenykh [Modern problems of physical education and sports of different population groups] (Vol. 1, pp. 86-89). Sumy: SumDPU im. A. S. Makarenka. Retrieved from http://repository.sspu.sumy.ua/handle/123456789/4067 [in Ukrainian].

Murasheva, M. V. (2016). Krugovaia trenirovka (krossfit) kak innovatcionnaia forma provedeniia zaniatii po fizicheskoi kulture v usloviiakh vuza [Circular training (crossfit) as an innovative form of physical education in high school]. In O. N. Shirokov (Ed.), Pedagogicheskii opyt: teoriia, metodika, praktika [Pedagogical experience: theory, methodology, practice]: materialy VI Mezhdunar. nauch.-prakt. konf. (pp. 357-358). Cheboksary: TcNS «Interaktiv plius». Retrieved from https://interactive-plus.ru/ru/article/17143/discussion_platform [in Russian].

Robertson, E. Malenkaia griaznaia taina KrossFita [A little dirty mystery of CrossFit]. Blog Workout. Retrieved from https://workout.su/articles/482-malenkaja-grjaznaja-tajna-krossfita?comments_page=2#page-a [in Russian].

Stepanova, I., Dutko, T., & Zhorova, O. (2018). Zasoby krosfitu v systemi sektsiinykh zaniat fizychnym vykhovanniam studentiv zakladiv vyshchoi osvity [Means of crossfit in the system of section classes of physical education of students of institutions of higher education]. Aktualnye nauchnye issledovaniia v sovremennom mire [Current scientific research in the modern world], 4 (36), 6, 88-93. Retrieved from http://eadnurt.diit.edu.ua/bitstream/123456789/10515/1/Dutko.pdf [in Russian].

Timokhina, N. V., & Kalugina, Ia. S. (2017). Krossfit trenirovki na zaniatiiakh po fizicheskoi kulture so studentami 3-4 kursov, vred ili polza [Crossfit training in physical education classes with 3-4 course students, harm or benefit]. Nauka-2020 [Science 2020], 126-129. Retrieved from https://cyberleninka.ru/article/v/krossfit-trenirovki-na-zanyatiyah-po-fizicheskoy-kulture-so-studentami-3-4-kursov-vred-ili-polza [in Russian].

##submission.downloads##

Як цитувати

LISETSKAYA, H., & REZNIKOVA, S. (2019). ДУАЛІЗМ ПОГЛЯДІВ НА БЕЗПЕКУ КРОСФІТУ ЯК СИСТЕМИ ФІЗИЧНОЇ ПІДГОТОВКИ В КОНТЕКСТІ ФІЗИЧНОГО РОЗВИТКУ СТУДЕНТА. Витоки педагогічної майстерності, (24), 118–122. https://doi.org/10.33989/2075-146x.2019.24.194850

Номер

Розділ

Статті