ЗМІСТ ТА ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ ПРОГРАМНИХ РЕЗУЛЬТАТІВ НАВЧАННЯ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ СПЕЦІАЛЬНОСТІ 014.15 СЕРЕДНЯ ОСВІТА (ПРИРОДНИЧІ НАУКИ)

Автор(и)

  • N. MAXIMENKO

DOI:

https://doi.org/10.33989/2075-146x.2019.24.194854

Ключові слова:

Освітня програма «Середня освіта (Природничі науки)», цілі освітньої програми, програмні результати навчання, професійна підготовка, освітні компоненти, здобувачі вищої освіти, шкільний інтегрований курс «Природничі науки»

Анотація

Обґрунтовуються зміст та особливості формування результатів навчання майбутніх фахівців спеціальності 014.15 Середня освіта (Природничі науки), які враховують зміст освітніх компонентів предметної області природничих наук (біології, хімії, фізики).

Посилання

Kremen, V. H. (Ed.). (2016). Natsionalna dopovid pro stan i perspektyvy rozvytku osvity v Ukraini [National report on the state and prospects of education development in Ukraine]. Kyiv: Pedahohichna dumka [in Ukrainian].

Ministerstvo osvity i yevropeiski partnery prezentuvaly hromadskosti rezultaty proektu Twinning [The Ministry of Education and European partners presented the results of the Twinning project to the public]. Retrived from http://www.mon.gov.ua/usinovivni/novini/2015/03/18/ministerstvo-osviti-i-evropejski-partneri-prezentuvali-gromadskosti-rezultati-proektutwinning/ [in Ukrainian].

Nova shkola. Prostir osvitnikh mozhlyvostei: kontseptsiia [New school. Educational opportunity space: concept]. Retrived from http://mon.gov.ua/ activity/education/zagalna-serednya/ua-sch-2016/ [in Ukrainian].

Onipko, V. V., & Ishchenko, V. I. (2018). Pidhotovka maibutnikh uchyteliv do realizatsii naskriznoi zmistovoi linii “ekolohichna bezpeka i stalyi rozvytok” pry vykladanni intehrovanoho kursu pryrodnychi nauky [Preparing future teachers for the implementation of the cross-cutting content line "environmental security and sustainable development" in teaching an integrated science course]. Teoretychni ta prykladni aspekty vyvchennia, zberezhennia ta zbahachennia fitoriznomanittia u naukovo-doslidnykh ustanovakh ta navchalnykh zakladakh Ukrainy (prysviachena 5-richchiu Khorolskoho botanichnoho sadu) [Theoretical and applied aspects of the study, conservation and enrichment of phyto-diversity in research institutions and educational institutions of Ukraine (dedicated to the 5th anniversary of the Khorol Botanical Garden)]: materialy Vseukr. nauk.-prakt. konf. (pp. 135-137). Poltava: FOP Harazha [in Ukrainian].

Onipko, V. V., & Solovei, L. V. (2018). Teoretyko-metodolohichni aspekty diahnostyky sformovanosti kliuchovykh kompetentnostei maibutnikh uchyteliv pryrodnychykh dystsyplin [Theoretical and methodological aspects of diagnostics of formation of key competences of future teachers of natural disciplines]. Aktualni pytannia suchasnoi pedahohiky: tvorchist, maisternist, profesionalizm [Topical issues of modern pedagogy: creativity, skill, professionalism]: materialy III Vseukr. nauk.-prakt. konf. (pp. 10-15). Kremenchuk: Metodychnyi kabinet [in Ukrainian].

Pro zatverdzhennia Pereliku predmetnykh spetsialnostei spetsialnosti 014 «Serednia osvita (za predmetnymy spetsialnostiamy)», za yakymy zdiisniuietsia formuvannia i rozmishchennia derzhavnoho zamovlennia ta poiednannia spetsialnostei (predmetnykh spetsialnostei) v systemi pidhotovky pedahohichnykh kadriv [On approval of the List of subject specialties of specialty 014 "Secondary education (by subject specialties)", by which the formation and placement of the state order and combination of specialties (subject specialties) in the system of training of pedagogical personnel is carried out]: nakaz Ministerstva osvity i nauky Ukrainy № 506 vid 12.05.2016. Retrived from http://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z0798-16 [in Ukrainian].

Pro provedennia eksperymentu vseukrainskoho rivnia «Rozroblennia i vprovadzhennia navchalno-metodychnoho zabezpechennia intehrovanoho kursu «Pryrodnychi nauky» dlia 10-11 klasiv zakladiv zahalnoi serednoi osvity» na serpen 2018 – zhovten 2022 roky [On conducting the experiment of the Ukrainian level "Development and implementation of educational and methodological support of the integrated course" Natural sciences "for 10-11 classes of institutions of general secondary education" for August 2018 - October 2022]: nakaz Ministerstva osvity i nauky Ukrainy № 803 vid 03.08.2018 roku. Retrived from https://mon.gov.ua/ua/npa/pro-provedennyaeksperimentu-vseukrayinskogo-rivnya-rozroblennya-ivprovadzhennya-navchalno-metodichnogo-zabezpechennyaintegrovanogo-kursu-prirodnichi-nauki-dlya-10-11-klasivzakladiv-zagalnoyi-serednoyi-osviti [in Ukrainian].

Pro zatverdzhennia Natsionalnoi ramky kvalifikatsii [On approval of the National Qualifications Framework]: postanova Kabinetu Ministriv Ukrainy: № 1341 vid 23.11.2011. Retrived from http://zakon4.rada. gov.ua/laws/show/1341-2011-p [in Ukrainian].

Sadovyi, M. I., & Tryfonova, O. M. (2010). Problemy vykladannia novitnikh dosiahnen pryrodnychykh nauk u zahalnoosvitnii shkoli [Problems of teaching the latest achievements of the natural sciences in the secondary school]. Visnyk Chernihivskoho derzhavnoho pedahohichnoho universytetu imeni T. H. Shevchenka. Seriia: Pedahohichni nauky [Bulletin of Chernihiv Taras Shevchenko State Pedagogical University. Series: Pedagogical Sciences]. (Is. 77, pp. 147-151). Chernihiv [in Ukrainian].

Sadovyi, M. I., & Tryfonova, O. M. (2016). Rozvytok tekhnolohichnoi ta pryrodnychoi osvity v umovakh staloho rozvytku [Development of technological and natural education in conditions of sustainable development]. Naukovi zapysky. Seriia: Pedahohichni nauky [Наукові записки. Серія: Педагогічні науки]. (Is. СХХХІІ (132), pp. 197-207). Nats. ped. un-t imeni M. P. Drahomanova. Kyiv [in Ukrainian].

Vakulenko, T. S., Lomakovych, S. V., Tereshchenko, V. M., Novikova, S. A. (Comp.). (2018). PISA: pryrodnycho-naukova hramotnist [PISA: science literacy]. Kyiv: UTsOIaO [in Ukrainian].

##submission.downloads##

Як цитувати

MAXIMENKO, N. (2019). ЗМІСТ ТА ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ ПРОГРАМНИХ РЕЗУЛЬТАТІВ НАВЧАННЯ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ СПЕЦІАЛЬНОСТІ 014.15 СЕРЕДНЯ ОСВІТА (ПРИРОДНИЧІ НАУКИ). Витоки педагогічної майстерності, (24), 126–132. https://doi.org/10.33989/2075-146x.2019.24.194854

Номер

Розділ

Статті