МІСЦЕ ДІЯЛЬНОСТІ З ПРОЕКТУВАННЯ І МОДЕЛЮВАННЯ У ПРОЦЕСІ ФОРМУВАННЯ ПРОЕКТНО-ТЕХНОЛОГІЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ТЕХНОЛОГІЙ

Автор(и)

  • N. NAHORNA

DOI:

https://doi.org/10.33989/2075-146x.2019.24.194862

Ключові слова:

проектування, моделювання, компетентність, учитель технологій, діяльність

Анотація

Статтю присвячено визначенню місця діяльності з проектування і моделювання у процесі формування проектно-технологічної компетентності майбутніх учителів технологій.

Визначено принципи, мету, функції проектування і моделювання. Проведено порівняльний розгляд діяльності з проектування та моделювання.

Посилання

Baiborodova, L. V. (2011). Individualizatciia obrazovatelnogo protcessa v shkole [Individualization of the educational process at school]: monografiia. Iaroslavl: Izd-vo IaGPU [in Russian].

Baiborodova, L. V., & Serebrennikova, L. N. (Eds.). (2006). Organizatciia obucheniia starsheklassnikov selskikh shkol po individualnym planam [Organization of training for senior pupils of rural schools according to individual plans]: metodicheskie rekomendatcii dlia pedagogicheskikh rabotnikov. Iaroslavl: Izd-vo IaGPU [in Russian].

Balandin, V. (1977). Ekonomicheskii analiz proektnykh variantov novoi tekhniki. (Problemy teorii i praktiki) [Economic analysis of design options for new technology. (Problems of theory and practice)]. Saratov: Izd-vo Saratovskogo un-ta [in Russian].

Kolesnikova, I. A., & Gorchakova-Sibirskaia, M. P. (2005). Pedagogicheskoe proektirovanie [Pedagogical design]: ucheb. posob. dlia vyssh. ucheb. zavedenii. Moskva: Akademiia [in Russian].

Liakhov, I. I. (1996). Proektnaia deiatelnost: sotcialno-filosofskii aspekt [Project activity: socio-philosophical aspect]. (D diss.). Moskva [in Russian].

Mandel, B. R. (2018). Osnovy proektnoi deiatelnosti [Basics of project activities]: ucheb. posob. dlia obuchaiushchikhsia v sisteme SPO. Moskva; Berlin: Direkt-Media [in Russian].

Nemchanina, E. S. (2013). Proektnaia deiatelnost pedagoga v rabote s detmi s OVZ [Project activities of the teacher in working with children with disabilities]. In Teoriia i praktika obrazovaniia v sovremennom mire [Theory and practice of education in the modern world]: materialy III Mezhdunar. nauch. konf. (pp. 133-135). Sankt-Peterburg: Renome. Retrieved from https://moluch.ru/conf/ped/archive/70/3778/ [in Russian].

Polovinkin, A. I. (1988). Osnovy inzhenernogo tvorchestva [Fundamentals of Engineering]. Moskva: Mashinostroenie [in Russian].

Pahl, G., & Beitz, W. (1984). Engineering Desing. London [in English].

##submission.downloads##

Як цитувати

NAHORNA, N. (2019). МІСЦЕ ДІЯЛЬНОСТІ З ПРОЕКТУВАННЯ І МОДЕЛЮВАННЯ У ПРОЦЕСІ ФОРМУВАННЯ ПРОЕКТНО-ТЕХНОЛОГІЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ТЕХНОЛОГІЙ. Витоки педагогічної майстерності, (24), 151–154. https://doi.org/10.33989/2075-146x.2019.24.194862

Номер

Розділ

Статті