ОСОБЛИВОСТІ ОСВІТНЬОЇ ПРОГРАМИ «СЕРЕДНЯ ОСВІТА ПРИРОДНИЧІ НАУКИ» НА ЗАСАДАХ МІЖДИСИПЛІНАРНОСТІ
DOI:
https://doi.org/10.33989/2075-146x.2019.24.194863Ключові слова:
освітня програма «Середня освіта природничі науки», професійна підготовка, освітні компоненти, здобувачі вищої освіти міждисциплінарність, міждисциплінарні об’єкти, інтегровані курси, інтегрований курс «Природничі науки»Анотація
Обґрунтовується зміст освітньої програми, в основі якої лежать принципи інтеграції, що передбачають міждисциплінарний зв'язок, який враховує зміст окремих компонентів предметної області природничих наук (біології, хімії, фізики).
Посилання
Domina, I. O., Zadoiannyi, V. A., & Kostyk, S. I. (2017). Prohrama intehrovanoho kursu “Pryrodnychi nauky” dlia 10-11 klasiv humanitarnoho profiliu zahalnoosvitnikh navchalnykh zakladiv [The program of the integrated course "Natural sciences" for 10-11 grades of the humanities profile of general educational institutions.]. Kyiv. Retrieved from https://www.ed-era.com/img/books/mon-nature/project1.pdf [in Ukrainian].
Ilchenko, V. R., Bulava, L. M., Hryniuk, O. S., Huz, K. Zh., Ilchenko, O. H., Kovalenko, V. S., & Liashenko, A. Kh. Pryrodoznavstvo. 10-11 klasy [Natural Sciences. Grades 10-11]. Retrieved from https://drive.google.com/file/d/1NIuptT8ozdX8L0yAiALqiHp23Gu2vOcz/view [in Ukrainian]
Kolot, A. M. (2014). Mizhdystsyplinarnyi pidkhid yak dominanta rozvytku ekonomichnoi nauky ta osvitnoi diialnosti [An Interdisciplinary Approach as a Dominant in the Development of Economic Science and Education]. Sotsialna ekonomika [Social Economy], 1-2, 76-83. Retrieved from http://nbuv.gov.ua/UJRN/se_2014_1–2_15 [in Ukrainian].
Kozlovska, I. (2003). Intehratyvnyi pidkhid yak zahalnonaukova metodolohiia v pedahohichnii nautsi: prohnostychnyi aspekt [An integrative approach as a general scientific methodology in pedagogical science: a prognostic aspect]. Neperervna osvita: teoriia i praktyka [Continuing Education: Theory and Practice], 1, 59-68 [in Ukrainian].
Kozlovska, I. M., Sobko, Ya. M., Stechkevych, O. O., Dubnytska, O. M., & Yakymovych, T. D. (2012). Formuvannia profesiinoi kompetentnosti maibutnikh fakhivtsiv na osnovi intehratyvnoho pidkhodu [Formation of professional competence of future specialists based on an integrative approach]: metod. rekom. Lviv: Spolom [in Ukrainian].
Shabanov, D. A., & Kozlenko, O. H. (2017). Pryrodnychi nauky. Mynule, suchasne ta mozhlyve maibutnie liudstva i biosfery dlia 10-11 klasiv [Natural Sciences. Past, present and possible future of humanity and the biosphere for grades 10-11]: navch. prohrama dlia zahalnoosvitnikh navchalnykh zakladiv. Kyiv. Retrieved from https://drive.google.com/file/d/1WZJkJDEe7Uh7sI9Tea3YnX0sUcgDy9Yu/view [in Ukrainian].
Zasiekina, T. M., Buniak, M. M., Bukhtiiarov, V. K., … & Shahiieva, R. R. (2017). Pryrodnychi nauky. 10-11 klas [Natural Sciences. Grades 10-11]: navch. prohrama dlia zahalnoosvitnikh navchalnykh zakladiv. Kyiv. Retrieved from https://drive.google.com/file/d/1_j1ilJd7F4aHglMUm5jGdsGIUqlv3R8q/view [in Ukrainian]