САМОРЕГУЛЯЦІЙНА КОМПЕТЕНТНІСТЬ ЯК НЕВІД'ЄМНА СКЛАДОВА ПЕДАГОГІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
DOI:
https://doi.org/10.33989/2075-146x.2019.24.194877Ключові слова:
саморегуляція, педагогічна діяльність, компетентність, структура саморегуляції, компоненти, функціїАнотація
Дослідженням з'ясовано сутність розвитку саморегуляційної компетентності як важливої складової педагогічної діяльності; проаналізовано структуру, компоненти та функції саморегуляційної діяльності.
Посилання
Hrynova, M. V. (2008). Samorehuliatsiia [Self-regulation]. Poltava: ASMI [in Ukrainian].
Hrynova, M. V. (2011). Samorehuliatsiia yak osnova navchalnoi diialnosti vchyteliv pryrodnychykh dystsyplin [Self as the basis of educational activities teachers of natural sciences]. Imidzh suchasnoho pedahoha [Image of the modern teacher], 8-9 (117-118), 53-55 [in Ukrainian].
Konopkin, O. A., & Prygin, G. S. (1984). Uchebnaia uspevaemost studentov i ikh samoreguliatciia [Academic students’ success and their self]. Voprosy psikhologii [Questions of psychology], 3, 42-52 [in Russian].
Morosanova, V. I. (1997). Aktcentuatciia kharaktera i stil samoreguliatcii u studentov [Accentuation of character and style of students self-regulation]. Voprosy psikhologii [Questions of psychology], 6, 30-38 [in Russian].
Tur, R. Y. (2004). Pedahohichna refleksiia – osnova formuvannia tvorchoho samorozvytku osobystosti [Pedagogical reflection is the basis of formation of creative self-development of personality]. Upravlinnia shkoloiu [School management], 13, 22-24 [in Ukrainian].
Voitiuk, N. (2005). Do pytannia pro profesiinu samorehuliatsiiu vchytelia [On the self-regulation of professional teacher]. Tsinnisni priorytety osvity u XXI stolitti: oriientyry ta napriamky suchasnoi osvity [Value priorities of education in the ХХІ century: goals and directions of modern education]: materialy II Mizhnarodnoi nauk.-prakt. konf. (Is. 2, pp. 193-201). Luhansk: Alma-mater [in Ukrainian].
Ziaziun, I. A. (Red.). (2008). Pedahohichna maisternist [Pedagogical skills]. Kyiv: SPD Bohdanova AM [in Ukrainian].