ІДЕЇ ВИХОВАННЯ ДУХОВНОСТІ У КОЗАЦЬКІЙ ПЕДАГОГІЦІ
DOI:
https://doi.org/10.33989/2075-146x.2019.24.194896Ключові слова:
духовність, козацька педагогіка, лицарство, моральні цінності, сутність людиниАнотація
У статті проаналізовано розуміння сутності поняття «духовність» у добу козацтва. Вказано на зв’язок таких ідей з педагогічними концепціями, з концепціями виховання. Доведено, що козацька культурна епоха визначила особливості духовності людини, створюючи середовище її життя.
Посилання
Rudenko, Yu. (2003). Osnovy suchasnoho ukrainskoho vykhovannia [Fundamentals of modern Ukrainian education]. Kyiv: Vyd-vo im. Oleny Telihy [in Ukrainian].
Rudenko, Yu. (2007). Ukrainska kozatska pedahohika: vytoky, dukhovni tsinnosti, suchasnist [Ukrainian Cossack Pedagogy: Origins, Spiritual Values, Modernity]. Kyiv: MAUP [in Ukrainian].
Stelmakhovych, M. (1997). Ukrainska narodna pedahohika [Ukrainian folk pedagogy]. Kyiv [in Ukrainian].
Stefaniuk, S. (2000). Kozatska pedahohika [Cossack pedagogy]. Kharkiv [in Ukrainian].
Fedorenko, D. (1990). Shkola i osvita Zaporozkoi Sichi [School and education of Zaporizhzhya Sich]. Kryvyi Rih: PP Vyd. Dim [in Ukrainian].