ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ФОРМУВАННЯ ГОТОВНОСТІ ДО ПРОФЕСІЙНО ОРІЄНТОВАНОГО ІНШОМОВНОГО СПІЛКУВАННЯ У НЕМОВНОМУ ЗАКЛАДІ ВИЩОЇ ОСВІТИ
DOI:
https://doi.org/10.33989/2075-146x.2019.24.194899Ключові слова:
готовність до професійної діяльності, професійно орієнтоване спілкування, іншомовна підготовка, іншомовна компетентність, готовність до професійно орієнтованого іншомовного спілкуванняАнотація
У дослідженні комплексно схарактеризовано поняття готовності до професійної діяльності; установлено особливості тлумачення поняття готовності до професійно орієнтованого іншомовного спілкування; порівняно погляди науковців на його структуру та рівні сформованості.
Посилання
Bolitho, R., & Best, R. (2017). The internationalisation of Ukrainian universities: the English language dimension. Кyiv: British Council [in English].
Duray-Novakova, K. D. (1983). Formirovaniye professionalnoy gotovnosti studentov k pedagogicheskoy deyatelnosti [Formation of students' professional readiness for pedagogical activity]. (D diss.). Lomonosov Moscow State University, Moscow [in Russian].
Diachenko, М. I., Kandybovich, L. А., & Ponomarenko, V. А. (1985). Gotovnost k deyatelnosti v napryazhennyh situatsiyah: psihologicheskiy aspekt [Willingness to work in tense situations: psychological aspect]. Minsk: Universitetskoye [in Russian].
Haponenko, L. P. (2003). Formuvannia hotovnosti studentiv vyshchyh pedahohichnyh zakladiv do inshomovnoho spilkuvannia [Formation of readiness of students of higher pedagogical institutions for foreign language communication]. (Extended abstract of PhD diss.). Kryvyi Rih State Pedagogical University. Kryvyi Rih [in Ukrainian].
Ibatova, А. Z. (2008). Sushchnost i struktura ponyatiya “gotovnost studentov universiteta k professionalno-oriyentirovannomu obshcheniyu” i pedagogicheskiye usloviya yeye formirovaniya [The essence and structure of the concept of "readiness of university students for professionally oriented communication" and the pedagogical conditions for its formation]. Vestnik Chelyabinskogo Gosudarstvennogo Pedagogicheskogo Universiteta [Bulletin of the Chelyabinsk State Pedagogical University], 9, 55-63 [in Russian].
Kremen, V. H. (Ed.). (2008). Entsyklopediia osvity [Encyclopedia of Education]. Kyiv: Yurinkom Inter [in Ukrainian].
Lonov, B. F. (1984). Metodologicheskiye i teoreticheskiye problemy psikhologii [Methodological and theoretical problems of psychology]. Moskva: Nauka [in Russian].
Mozhavovska, О. Е. (2016). Formuvannia hotovnosti do profesiino oriientovanoho inshomovnoho spilkuvannia maybutnih fahivtsiv u koledzhah tehnichnoho profiliu [Formation of readiness for professionally oriented foreign language communication of future specialists in colleges of technical profile]. (PhD diss.). Vinnytsia Mykhailo Kotsiubynskyi State Pedagogical University. Vinnytsia [in Ukrainian].
Moliako, V. А. (1985). Tekhnicheskoye tvorchestvo i trudovoye vospitaniye [Technical creativity and labor education]. Moskva: Znaniye [in Russian].
Rahrina, Zh. М. (2017) Analiz sformovanosti komponentiv hotovnosti do profesiinoho spilkuvannia u maibutnih inozemnyh spetsialistiv-medykiv [Analysis of the formation of components of readiness for professional communication in future foreign medical specialists]. Pedahohika formuvannia tvorchoii osobystosti u vyshchii i zahalnoosvitnih shkolah [Pedagogy of formation of creative personality in higher and secondary schools], 53, 230-238 [in Ukrainian].
Tynkaliuk, О. (2013). Model formuvannia hotovnosti maibutnih ekonomistiv do profesiinoho inshomovnoho spilkuvannia [Model of formation of future economists' readiness for professional foreign language communication]. Visnyk Lvivskoho universytetu. Seriia pedahohichna [Bulletin of the University of Lviv. The series is pedagogical], 29, 27-39 [in Ukrainian].
Zeyer, E., & Symanyuk, E. (2005). Kompetentnostnyy podhod k modernizatsii professionalnogo obrazovaniya [Competency-based approach to the modernization of vocational education]. Vyssheye Obrazovaniye v Rossii [Higher education in Russia], 4, 23-30 [in Russian].