ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ІСТОРІЇ ДО ІННОВАЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ В КОНТЕКСТІ ІНТЕГРАЦІЇ УКРАЇНИ В ЄВРОПЕЙСЬКИЙ ОСВІТНІЙ ПРОСТІР
DOI:
https://doi.org/10.33989/2075-146x.2018.21.206102Ключові слова:
педагогічні умови, інноваційна діяльність, інтерактивне середовище, трансдисциплінарний підхідАнотація
У статті визначаються найважливіші педагогічні умови підготовки майбутніх учителів історії до інноваційної діяльності в контексті інтеграції України в європейський освітній простір. Визначальною педагогічною умовою формування готовності майбутніх учителів історії до інноваційної діяльності є створення в навчальних закладах інтерактивного освітнього середовища: організація активної педагогічної взаємодії між викладачем та студентами, посилення ролі самостійного навчання та практичної складової професійної підготовки студентів; вивчення світового педагогічного досвіду.
Посилання
Bakhanov, K. O. (2005). Navchannia istorii v shkoli: innovatsiini aspekty [Навчання історії в школі: інноваційні аспекти]. Kharkiv: Osnova [in Ukrainian].
Kunch, Z. Y. (Comp.). (2005). Universalnyi slovnyk ukrainskoi movy [Універсальний словник української мови]. Ternopil: Bohdan [in Ukrainian].
Pometun, O. (2004). Suchasnyi urok. Interaktyvni tekhnolohii navchannia [Сучасний урок. Інтерактивні технології навчання]. Kyiv: A.S.K. [in Ukrainian].
Shynkaruk, V. I. (Comp.). (1986). Filosofskyi slovnyk [Філософський словник]. Kyiv: Holovna redaktsiia URE [in Ukrainian].