ПРОБЛЕМА ФОРМУВАННЯ ЦІННІСНИХ ОРІЄНТАЦІЙ УЧИТЕЛІВ МУЗИКИ НА СУЧАСНОМУ ЕТАПІ РОЗВИТКУ ОСВІТИ
DOI:
https://doi.org/10.33989/2075-146x.2018.21.206169Ключові слова:
цінності, ціннісні орієнтації, космічно-планетарний світогляд, творчо- гуманітарний тип особистостіАнотація
У статті подано аналіз висвітлення в науковому просторі (філософські, соціологічні, педагогічні, психологічні концепції) проблеми формування ціннісних орієнтацій учителів музики на тлі завдання філософії освіти: формувати особистість нового типу з космічно- планетарним світоглядом; виокремлено суперечності цього процесу та висунуто гіпотези щодо їх розв’язання у колі предметів соціально-гуманітарного циклу.
Посилання
Huberskoho, L. V. (2013). Filosofiia: pidruchnyk dlia studentiv vyshchykh navchalnykh zakladiv. Kharkiv: Folio [in Ukrainian].
Mahda, P. M., Rylik, N. I., & Shybaiev, Yu. F. (2014). Osnovy filosofskykh znan. Kyiv: DMTs NZKMU [in Ukrainian].
Shchedrolosieva, K. O. (2010). Profesiohrama vchytelia muzyky i khudozhnoi kultury. Visnyk KhDPU, 2, 332-337 [in Ukrainian].
Stepanov, O. M., & Fitsula, M. M. (2005). Osnovy psykholohii i pedahohiky. Kyiv: Akademvydav [in Ukrainian].
Sydorenko, O. L. (2002). Osvitnii prostir vyshchoho navchalnoho zakladu yak vyznachalnyi chynnyk formuvannia fakhivtsia novoho typu. Pedahohika i psykholohiia, 3, 98 [in Ukrainian].
Zakon Ukrainy “Pro osvitu” (2017). № 2145-VIII. Vidomosti Verkhovnoi Rady, 38-39, 380. Retrieved from http://zakon3.rada.gov.ua/laws/show/2145-19/print1452712935661891 [in Ukrainian].