ДЕЯКІ МЕТОДИ ФОРМУВАННЯ КРОСКУЛЬТУРНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ ГАЛУЗІ ТУРИЗМУ

Автор(и)

  • V. SIDOROV

DOI:

https://doi.org/10.33989/2075-146x.2018.21.206273

Ключові слова:

кроскультурна компетентність, туризм, фахівець, кроскультурна підготовка, метод, групова робота

Анотація

У статті схарактеризовано методи формування кроскультурної компетентності майбутніх фахівців галузі туризму, а саме: метод case-study, «мозковий штурм» (Brainstorming), модерація, метод   SWOT-аналізу,   метод   «Культурна   капсула   країни»,   сторітеллінг   (Storytelling),   метод «Вавілон», метод World Café («Всесвітнє кафе»).

Посилання

Bakhtyn, M. M. (1986). Estetyka slovesnoho tvorchestva (2 nd ed.). Moskva: Iskusstvo [in Russian].

Syrotenko, H. O. (Ed.). (2006). Innovatsiina diialnist pedahoha: vid teorii do uspikhu. Poltava: POIPPO [in Ukrainian].

Kononets, N. V. (2016). Dydaktychni osnovy resursno-oriientovanoho navchannia dystsyplin kompiuternoho tsyklu studentiv ahrarnykh koledzhiv (D diss.). Poltava [in Ukrainian].

Maslova, S. (2001). Rol moderatora fokus-hrupp: vozmozhnosty y hranytsu. Praktycheskyi marketynh, 9, 10-14 [in Russian].

Metodychnyi navihator. Storitellinh. Retrieved from https://sites.google.com/a/lyceum2.cv.ua/metodicnij-navigator/metodicni- materiali/storitelling [in Ukrainian].

Nykytyn, V. Ia., & Surtaeva, N. N. (2005). Moderator v systeme fokus-hruppovoho yssledovanyia. Sankt-Peterbyrg [in Russian].

Printsipy provedenyia The World Cafe Vsemyrnoho (ynternatsyonalnoho) kafe. Retrieved from http://www.theworldcafe.com/wp- content/uploads/2015/07/worldcafe-principles-rus.pdf [in Russian].

Sidorov, M. V., Yurchenko, O. Ye., & Yurchenko, S. O. (2016). Ukraina na svitovomu rynku turystychnykh posluh: suchasnyi stan ta perspektyvy rozvytku. Kharkiv: KhNU imeni V. N. Karazina [in Ukrainian].

Skrypnyk, M. I. (2013). Interaktyvni tekhnolohii v pisliadyplomnomu navchanni: dovidnyk. Kyiv [in Ukrainian].

Solodkaia, A. K. (2014). Vlyianye praktyky kross-kulturnoho vzaymodeistvyia. Science and Education a New Dimension. Pedagogy and Psychology, II (15), 30 Retrieved from http://seanewdim.com/ [in Russian].

Solodkaia, A. K. (2014). Modelyrovanye sredyi kross-kulturnoho vzaymodeistvyia v uchebno-vospytatelnom protsesse vuza. Tendentsii rozvytku vyshchoi osvity v Ukraini: yevropeiskyi vektor: Materialy mizhnarodnoi naukovo-praktychnoi konferentsii (pt. 1, pp. 361-368). Yalta [in Russian].

Spilna istoriia. Dialoh kultur (2013). Lviv: ZUKTs [in Ukrainian].

Sydorenko, L. M. Mozkovyi shturm yak odyn z innovatsiinykh metodiv v osvitnomu protsesi studentiv. Retrieved from http://kumlk.kpi.ua/ [in Ukrainian].

The World Café: Ofytsyalnui sait. Retrieved from http://www.theworldcafe.com/

Tereshkyna, Y. B., Vekylova, S. A., Solntseva, N. V., & Surtaeva, N. N. (2008). Tekhnolohyy moderatsyy v sfere sotsyalnoho vzaymodeistvyia. Moskva [in Russian].

##submission.downloads##

Опубліковано

2018-03-09

Номер

Розділ

Статті