ДЕЯКІ МЕТОДИ ФОРМУВАННЯ КРОСКУЛЬТУРНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ ГАЛУЗІ ТУРИЗМУ
DOI:
https://doi.org/10.33989/2075-146x.2018.21.206273Ключові слова:
кроскультурна компетентність, туризм, фахівець, кроскультурна підготовка, метод, групова роботаАнотація
У статті схарактеризовано методи формування кроскультурної компетентності майбутніх фахівців галузі туризму, а саме: метод case-study, «мозковий штурм» (Brainstorming), модерація, метод SWOT-аналізу, метод «Культурна капсула країни», сторітеллінг (Storytelling), метод «Вавілон», метод World Café («Всесвітнє кафе»).
Посилання
Bakhtyn, M. M. (1986). Estetyka slovesnoho tvorchestva (2 nd ed.). Moskva: Iskusstvo [in Russian].
Syrotenko, H. O. (Ed.). (2006). Innovatsiina diialnist pedahoha: vid teorii do uspikhu. Poltava: POIPPO [in Ukrainian].
Kononets, N. V. (2016). Dydaktychni osnovy resursno-oriientovanoho navchannia dystsyplin kompiuternoho tsyklu studentiv ahrarnykh koledzhiv (D diss.). Poltava [in Ukrainian].
Maslova, S. (2001). Rol moderatora fokus-hrupp: vozmozhnosty y hranytsu. Praktycheskyi marketynh, 9, 10-14 [in Russian].
Metodychnyi navihator. Storitellinh. Retrieved from https://sites.google.com/a/lyceum2.cv.ua/metodicnij-navigator/metodicni- materiali/storitelling [in Ukrainian].
Nykytyn, V. Ia., & Surtaeva, N. N. (2005). Moderator v systeme fokus-hruppovoho yssledovanyia. Sankt-Peterbyrg [in Russian].
Printsipy provedenyia The World Cafe Vsemyrnoho (ynternatsyonalnoho) kafe. Retrieved from http://www.theworldcafe.com/wp- content/uploads/2015/07/worldcafe-principles-rus.pdf [in Russian].
Sidorov, M. V., Yurchenko, O. Ye., & Yurchenko, S. O. (2016). Ukraina na svitovomu rynku turystychnykh posluh: suchasnyi stan ta perspektyvy rozvytku. Kharkiv: KhNU imeni V. N. Karazina [in Ukrainian].
Skrypnyk, M. I. (2013). Interaktyvni tekhnolohii v pisliadyplomnomu navchanni: dovidnyk. Kyiv [in Ukrainian].
Solodkaia, A. K. (2014). Vlyianye praktyky kross-kulturnoho vzaymodeistvyia. Science and Education a New Dimension. Pedagogy and Psychology, II (15), 30 Retrieved from http://seanewdim.com/ [in Russian].
Solodkaia, A. K. (2014). Modelyrovanye sredyi kross-kulturnoho vzaymodeistvyia v uchebno-vospytatelnom protsesse vuza. Tendentsii rozvytku vyshchoi osvity v Ukraini: yevropeiskyi vektor: Materialy mizhnarodnoi naukovo-praktychnoi konferentsii (pt. 1, pp. 361-368). Yalta [in Russian].
Spilna istoriia. Dialoh kultur (2013). Lviv: ZUKTs [in Ukrainian].
Sydorenko, L. M. Mozkovyi shturm yak odyn z innovatsiinykh metodiv v osvitnomu protsesi studentiv. Retrieved from http://kumlk.kpi.ua/ [in Ukrainian].
The World Café: Ofytsyalnui sait. Retrieved from http://www.theworldcafe.com/
Tereshkyna, Y. B., Vekylova, S. A., Solntseva, N. V., & Surtaeva, N. N. (2008). Tekhnolohyy moderatsyy v sfere sotsyalnoho vzaymodeistvyia. Moskva [in Russian].