АДАПТАЦІЯ СТУДЕНТІВ-ПЕРЕСЕЛЕНЦІВ ДО УНІВЕРСИТЕТСЬКОГО СЕРЕДОВИЩА ЗАСОБАМИ ВИХОВНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
DOI:
https://doi.org/10.33989/2075-146x.2017.20.209489Ключові слова:
виховна діяльність, студенти-переселенці, адаптація, міграція, проблеми адаптації, університетське середовище, вищий навчальний закладАнотація
Стаття присвячена проблемі вимушеної міграції студентів-переселенців та їхньої адаптації до університетського середовища. У ході дослідження проаналізовано різні сторони підтримки внутрішньо переміщеної молоді та розглянуто найбільш результативні форми, методи і засоби виховної діяльності в умовах вищого педагогічного навчального закладу. З’ясовано, що залучення переселенців до системи виховної діяльності дозволяє їм відчути себе потрібними в новій студентській спільноті, зробити особистий внесок у вирішення соціальних проблем, самореалізуватися через ініціювання проектів і програм.
Посилання
Osypovoi, T. Yu. (Ed.). (2006). Vykhovna robota zi studentskoiu moloddiu. Odesa: Feniks [in Ukrainian].
Vse pro adaptatsiiu. (2004). Psykholoh, 25-26 (121-122) [in Ukrainian].
Dokuchaieva, V. V. (2005). Proektuvannia innovatsiinykh pedahohichnykh system u suchasnomu osvitnomu prostori. Luhansk: Alma-mater [in Ukrainian].
Lagusev, Iu. M. (2000). Vospitatelnyi protcess v turistskom professionalnom obrazovanii. Moskva: Sovetskii sport [in Russian].
Oblikovano 1 604 059 pereselentsiv – Novyny Minsotspolityky. Retrieved from http://www.msp.gov.ua/news/14179.html [in Ukrainian].
U 2017 rotsi do ukrainskykh VNZ vstupylo 1550 studentiv z tymchasovo nepidkontrolnykh ta okupovanykh terytorii. Retrieved from http://mtot.gov.ua/u- 2017-rotsi-do-ukrayinskyh-vnz-vstupylo-1550-studentiv-z-tymchasovo-nepidkontrolnyh-ta- okupovanyh-terytorij/ [in Ukrainian].