МОДЕЛЬ ФОРМУВАННЯ САМООСВІТНЬОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ТЕХНІКІВ-ЕЛЕКТРИКІВ
DOI:
https://doi.org/10.33989/2075-146x.2017.20.209492Ключові слова:
самоосвітня компетентність, майбутній технік-електрик, освіта, модель, діяльністьАнотація
У статті охарактеризовано основні складники процесу формування самоосвітньої компетентності майбутніх техніків-електриків при вивчені електротехнічних дисциплін. Розглянуто моделі процесу навчання фахівців у галузі електротехніки та електроніки, а також різних спеціалістів технічного профілю, узагальнено складові цих моделей, сконструйована комплексна модель методичної системи навчання електротехнічних дисциплін, спрямована на формування самоосвітньої компетентності майбутніх техників-електриків. Побудована структурно-функціональна модель означеного процесу, яка об’єднує три блоки: методологічно-цільовий, технологічний, діагностико-корегувальний.
Посилання
Podnebesova, M. I. (2013). Formirovanie samoobrazovatelnoi kompetentnosti sredstvami kompleksnoi sistemy organizatcii samostoiatelnoi raboty studentov. Nauka i obrazovanie: nauchnoe izdanie MGTU im. N. E. Baumana. 7. Retrieved from http://econf.rae.ru/article/5356/ [in Russian].
Dondokov, D. D. (2005). Prepodavanie elektrotekhniki v usloviiakh mezhpredmetnoi sviazi s fizikoi. Teoriia i metodika obucheniia estestvenno-matematicheskim distciplinam. Vestnik BGU. Seriia 8 (b), 2, 108-115 [in Russian].
Fedorenko, O. I. Model protsesu navchannia u vyshchii shkoli. Retrieved from library.uipa.edu.ua/library/Left_menu/.../Fedorenko.doc [in Ukrainian].
Lytvyn, A. V. (1999). Problema nastupnosti u navchanni v zakladakh profesiinoi osvity (intehratyvnyi aspekt). Pedahohika i psykholohiia profesiinoi osvity, 1, 93-97 [in Ukrainian].
Kuzminskyi, A. I. (2005). Pedahohika vyshchoi shkoly. Kyiv: Znannia [in Ukrainian].
Zghurovskyi, M. Z. (2006). Bolonskyi protses: holovni pryntsypy ta shliakhy strukturnoho reformuvannia vyshchoi osvity Ukrainy. Kyiv: NTUU «KPI» [in Ukrainian].