ОРГАНІЗАЦІЯ ПРОЦЕСУ НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ НА ДИФЕРЕНЦІЙНІЙ ОСНОВІ У ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ
DOI:
https://doi.org/10.33989/2075-146x.2017.20.209633Ключові слова:
диференціація, дидактичні умови, дидактична взаємодія, дидактичні процеси, блоково-структурна організація змісту навчання дисципліни, диференційна основа, оцінюванняАнотація
Об’єктом дослідження автора є диференціація навчання у вищих навчальних закладах. Методологічною основою дослідження є теоретичні положення про сучасні технології навчання у вищих навчальних закладах. У статті обґрунтовано сукупність дидактичних умов, у яких сконцентровано певні положення, які мають бути реалізовані в технології диференціації навчання.
Посилання
Babanskii, Iu. K. (1989). Optimizatciia protcessa obucheniia. Moskva: Pedagogika [in Russian].
Burda, M. I., & Matska, N. D. (1990). Dyferentsiiovane navchannia. Radianska shkola, 9, 59-63 [in Ukrainian].
Hrynova, M. (2013). Samorehuliatsiia yak osnova uspishnoi navchalnoi diialnosti molodi. Problemy pidhotovky suchasnoho vchytelia, 8. 2, 159-163 [in Ukrainian].
Husak, P. M. (1999). Teoriia i tekhnolohiia dyferentsiiovanoho navchannia maibutnikh uchyteliv pochatkovykh klasiv (PhD diss.). Lutsk [in Ukrainian].
Lerner, I. Ia. (1981). Didakticheskie osnovy metodov obucheniia. Moskva: Pedagogika [in Russian].
Malykhin, O. V. (2013). Metodolohichni osnovy vyznachennia dydaktychnykh umov u doslidzhenniakh z teorii navchannia (u vyshchii shkoli). Nakovi pratsi. Pedahohika, 203, 215, 11-14 [in Ukrainian].
Martirosian, L. A. (1997). Dyferentsiatsiia navchannia v protsesi vyvchennia dystsyplin pedahohichnoho tsyklu (na materiali vyvchennia kursu istorii pedahohiky) (Extended abstract of PhD diss.). Kyiv [in Ukrainian].