СОЦІАЛЬНА ЗАНЕДБАНІСТЬ ДИТИНИ ЯК ПЕДАГОГІЧНА ПРОБЛЕМА
DOI:
https://doi.org/10.33989/2075-146x.2017.20.209682Ключові слова:
соціальна занедбаність, сім’я, соціально занедбані діти, сімейне виховання, соціальна адаптаціяАнотація
У статті розглядається сутність виховного впливу сучасної сім’ї на дитину; розкрито причини виникнення категорії соціально занедбаних дітей та досліджено чинники, що негативно впливають на цей процес, і шляхи їх подолання. Проаналізовано умови характерні для так званих неблагополучних сімей, визначено причини, які зумовлюють соціальну занедбаність, розкрито основні особливості дітей, що мають різноманітні проблеми виховного характеру.
Посилання
Pro Natsionalnu prohramu «Dity Ukrainy»: Ukaz Prezydenta Ukrainy № 63/96 vid 18.01.1996 r. Retrieved from http://zakon.rada.gov.ua/cgi- bin/laws/main.cgi?page=2&nreg=63%2F96 [in Ukrainian].
Karpov, E. E., Nesterenko, V. V., & Lystopad, O. A. (2005). Rozvytok tvorchoi aktyvnosti maibutnikh pedahohiv: teoriia i praktyka. Odesa [in Ukrainian].
Rudnitska, I. (2004). Formuvannia zdorovoho sposobu zhyttia molodi. Psykholoh, 13, 15-25 [in Ukrainian].
Makarenko, A. S. (1957). Semia i vospitanie detei. In Makarenko A. S. Sochineniia (Vol. 4, pp. 456-482). Moskva: APN RSFSR [in Russian].
Mishchyk, L. I. (1997). Sotsialna pedahohika. Kyiv: IZMN [in Ukrainian].
Hlazyrina, V. M. (1987). Nepovnolitni: problemy, dosvid vykhovannia. Radianska shkola, 1, 52-54 [in Ukrainian].