ПІДГОТОВКА ВИПУСКНИКІВ ІНЖЕНЕРНОГО НАПРЯМКУ ОСВІТИ ДО ЗДІЙСНЕННЯ ПЕДАГОГІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
DOI:
https://doi.org/10.33989/2075-146x.2017.20.209768Ключові слова:
педагогічна підготовка, управління, навчальний процесс, оперативний контроль, діагностика, самоаналіз, мотиваціяАнотація
Проведено аналіз можливостей використання інтегруючого підходу, який використовують при підготовці майбутніх викладачів, випускників технічних спеціальностей до проведення навчальної роботи у вищому закладі освіти. Визначено уміння, які необхідні для готовності педагога до управління навчальною діяльністю суб’єктів навчання.
Посилання
Babanskii, Iu. K. (2002). Optimizatciia uchebno-vospitatelnogo protcessa. Moskva: Prosveshchenie [in Russian].
Kovalchuk, V. V. (2017). Osnovy naukovykh doslidzhen. Katehorialni formy mizhdystsyplinarnoho znannia. Odesa: Vydavets Bukaiev Vadym Viktorovych [in Ukrainian].
Kovalchuk, V. V., & Dolinska, L. V. (2010). Vstup v teoriiu system ta teoriiu upravlinnia. Odesa: Vydavets Bukaiev Vadym Viktorovych [in Ukrainian].
Dolinska, L. V. (2017). Kvalifikatsiini kharakterystyky pedahohiv, yaki maiut spetsialnu tekhnichnu osvitu. Metodychne pidgruntia. Odesa: Vydavets Bukaiev Vadym Viktorovych [in Ukrainian].
Korthagen, Fred A. .J., & Kessels, Jos P. A. М. (1999). Linking theory and practice: changing the pedagogy of teacher education. Educ. Res, 28, 4, 4-17.