НАВЧАННЯ СТУДЕНТІВ СПЕЦІАЛЬНОСТІ «ПРАВО» АНГЛІЙСЬКОГО УСНОГО МОНОЛОГІЧНОГО МОВЛЕННЯ НА ЗАСАДАХ ДИФЕРЕНЦІЙОВАНОГО ПІДХОДУ
DOI:
https://doi.org/10.33989/2075-146x.2017.20.209771Ключові слова:
диференційований підхід, навчання англійського усного монологічного мовлення, динамічні підгрупи студентів, методична система, індивідуалізація, диференціаціяАнотація
У статті сформульовано методичні рекомендації щодо організації навчання майбутніх правовиків англійського усного монологічного мовлення на засадах диференційованого підходу. Навчання рекомендуємо реалізовувати у чотири етапи: діагностичний, планувальний, навчальний, підсумковий. Метою діагностичного етапу є виявлення рівня навченості та самостійності студентів. Метою планувального етапу є постановка цілей навчання, визначення змісту та розроблення навчальних матеріалів відповідно до рівня навченості та рівня автономності. Метою навчального етапу є безпосередня реалізація процесу навчання студентів: упровадження підсистеми диференційованих вправ і завдань. Мета підсумкового етапу полягає у виявленні динаміки змін у якості умінь монологічного мовлення та автономності студентів, а також переведення їх до інших груп / підгруп.
Посилання
Agasieva, I. R. (2005). Obuchenie informativnomu chteniiu spetcialnykh tekstov v mnogonatcionalnoi auditorii tekhnicheskogo visha: Na materiale angliiskogo iazyka. (Extended abstract of PhD diss.). Makhachkala [in Russian].
Agoshkova, O. V. (2008). Differentcirovannyi podkhod v kontekste lichnostno-orientirovannogo obrazovaniia. Vestnik Adygeiskogo gosudarstvennogo universiteta. Seriia 3: Pedagogika i psikhologiia, 5. Retrieved from http://cyberleninka.ru/article/n/differentsirovannyy-podhod-v-kontekste-lichnostno-orientirovannogo- obrazovaniya [in Russian].
Bazarova, L. V. (2006). Organizatciia pedagogicheskogo vzaimodeistviia prepodavatelia i studentov visha na osnove differentcirovannogo podkhoda. (Extended abstract of PhD diss.). Barnaul [in Russian].
Gladkova, M. N. (2004). Integrativno-differentcirovannyi podkhod k protcessu obucheniia pedagogicheskim distciplinam studentov visha. (Extended abstract of PhD diss.). Nizhnii Novgorod [in Russian].
Zhigalik, M. A. (2008). Differentcirovannyi podkhod k razvitiiu poznavatelnoi aktivnosti starshikh doshkolnikov sredstvami nagliadnogo modelirovaniia. (Extended abstract of PhD diss.). Velikii Novgorod [in Russian].
Zaitceva, I. A. (2007). Tekhnologiia urovnevoi differentciatcii kak sredstvo formirovaniia professionalnoi inoiazychnoi kommunikativnoi kompetentnosti studentov tekhnicheskogo visha. (Extended abstract of PhD diss.). Samara [in Russian].
Klimenko, M. V. (2009). Differentcirovannyi podkhod k formirovaniiu subektnogo opyta uchebno-professionalnoi deiatelnosti budushchikh iuristov. (Extended abstract of PhD diss.). Briansk [in Russian].
Kuznetcova, N. Iu. (2014). Sistema upravleniia differentcirovannym obucheniem angliiskomu iazyku studentov neiazykovogo visha v usloviiakh neodnorodnosti uchebnykh grupp. (Extended abstract of PhD diss.). Sankt-Peterburg [in Russian].
Lobashova, S. M. (2010). Differentcirovannyi podkhod k obucheniiu studentov monologicheskoi rechi s uchetom lichnostno-tipologicheskikh osobennostei subektnoi reguliatcii : na primere inostrannogo iazyka. (Extended abstract of PhD diss.). Ulianovsk [in Russian].
Rozhneva, E. M. (2009). Osobennosti obucheniia inoiazychnomu obshcheniiu studentov tekhnicheskogo visha. (Extended abstract of PhD diss.). Kemerovo [in Russian].
Starikova, O. V. (2011). Metodika realizatcii differentcirovannogo podkhoda v inoiazychnom obrazovanii perevodchikov na osnove primeneniia programmno-pedagogicheskogo sredstva. (Extended abstract of PhD diss.). Moskva [in Russian].
Surkova, E. A. (2004). Differentcirovannyi podkhod v obuchenii angliiskomu iazyku studentov spetcializirovannykh grupp pedagogicheskogo visha na nachalnom etape : Angliiskii iazyk kak dopolnitelnaia spetcialnost na fakultetakh fiziki i khimii. (Extended abstract of PhD diss.). Sankt-Peterburg [in Russian].
Chechik, I. V. (2005). Realizatciia differentcirovannogo podkhoda k obucheniiu RKI s uchetom individualno-psikhologicheskikh kharakteristik uchashchikhsia. (Extended abstract of PhD diss.). Sankt-Peterburg [in Russian].
Shchoseva, E. P. (1991). Differentcirovannyi podkhod k obucheniiu monologicheskoi rechi na pervom etape neiazykovogo visha : (angliiskii iazyk). (Extended abstract of PhD diss.). Moskva [in Russian].