ПРАКТИЧНІ АСПЕКТИ МЕТОДИКИ ФОРМУВАННЯ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ БІОЛОГІЇ ДО РЕАЛІЗАЦІЇ ЗДОРОВ'ЯЗБЕРЕЖУВАЛЬНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У ПРОФЕСІЙНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ
DOI:
https://doi.org/10.33989/2075-146x.2017.20.209772Ключові слова:
готовність майбутніх учителів біології до реалізації здоров'язбережувальних технологій у професійній діяльності, здоров’язбереження, здоров’язбережувальні технологіїАнотація
У статті розкриваються окремі результати педагогічного експерименту, який проводився з майбутніми учителями біології в рамках навчального процесу природничих факультетів педагогічних вищих навчальних закладів. Експеримент спрямовувався на формування готовності майбутніх учителів біології до реалізації здоров'язбережувальних технологій у професійній діяльності і базувався на впровадженні у навчально-виховний процес технологій використання активних та інтерактивних форм і методів у формуванні здоров’язбережувальних знань, організації здоров’язбережувальних проектів і використання інформаційно-оздоровчих технологій.
Посилання
Zahriichuk, L. (2006). Formuvannia kultury zdorov’ia molodshykh shkoliariv shliakhom vprovadzhennia zdorov’iazberihaiuchykh osvitnikh tekhnolohii. Pochatkova shkola, 11, 1-4 [in Ukrainian].
Kolonkova, O., & Lytovchenko, O. (Eds.). (2009). Zdorov’iazberihaiuchi tekhnolohii u navchalnomu zakladi. Kyiv: Shk. Svit [in Ukrainian].
Kobiakov, Iu. P. (2006). Proektirovanie i realizatciia zdorove-razvivaiushchei tekhnologii fizicheskogo vospitaniia studentov vishov. (Extended abstract of D diss.). Moskva [in Russian].
Solovev, G. M. (2001). Zdorovyi obraz zhizni : nauchno–teoreticheskie i metodicheskie osnovy. Stavropol: SGU [in Russian].