РОЗВИТОК ПРОФЕСІЙНОГО ІМІДЖУ МОЛОДОГО ПЕДАГОГА НА ОСНОВІ САМОМЕНЕДЖМЕНТУ
DOI:
https://doi.org/10.33989/2075-146x.2017.20.209783Ключові слова:
професійний імідж, педагогічний самоменеджмент, управління, професійне становленняАнотація
У статті теоретично обгрунтувано сутність педагогічного самоменеджменту у контексті розвитку його функцій у молодих педагогів. Професійну діяльність педагога розкрито як діалектичну єдність процесів педагогічного менеджменту та самоменеджменту.
Посилання
Ishchenko, V. I. (2016). Rol samomenedzhmentu v zapobihanni profesiinoho vyhorannia pratsivnykiv osvity. In Humanitarnyi visnyk DVNZ «Pereiaslav-Khmelnytskyi derzhavnyi pedahohichnyi universytet imeni Hryhoriia Skovorody» (2, is. 36, is. 13, pp. 206-213). Kyiv: Hnozys [in Ukrainian].
Kolpakov, V. (2002). Samomenedzhment liudyny: stratehii i taktyka. Personal, 10, 56-61 [in Ukrainian].
Plakhotniuk, N. P. (2008). Strukturno-funktsionalnyi analiz innovatsiinoi pedahohichnoi diialnosti yak tsilisnoi systemy. Visnyk Zhytomyrskoho derzhavnoho universytetu. Pedahohichni nauky, 42, 78-82 [in Ukrainian].
Symodeiko, S. I. (2011). Samomenedzhment maibutnikh uchyteliv pochatkovykh klasiv yak pedahohichna problema. Nauka i osvita, 6, 209-212 [in Ukrainian].