ПРОБЛЕМИ ВИЩОЇ АГРАРНОЇ ОСВІТИ В КРАЇНАХ ПОСТРАДЯНСЬКОГО ПРОСТОРУ
DOI:
https://doi.org/10.33989/2075-146x.2017.20.209791Ключові слова:
країни пострадянського простору, Російська Федерація, аграрна галузь, вищий навчальний заклад, випускник, агропрофорієнтаційний процесс, синергетичний підхід, роботодавецьАнотація
У статті обґрунтовується актуальність реформування вищої аграрної освіти в Україні, акцентуються суперечності, що лежать в основі наукового пошуку шляхів підвищення ефективності вищої аграрної освіти на пострадянському просторі. На основі огляду науково-педагогічної літератури здійснено теоретичний аналіз актуальних проблем профорієнтації та працевлаштування випускників аграрних вишів у Російській Федерації. Зокрема, означено проблему невідповідності між теоретичними знаннями та практичними навичками, окреслено одну з основних проблем сільського господарства – нестачу кваліфікованих фахівців, схарактеризовано головні напрями агропрофорієнтаційних процесів на основі синергетичного підходу, значну увагу зосереджено на працевлаштуванні випускників та співпраці роботодавців з вищими навчальними закладами.
Посилання
Azizova, K. Kh. (2010). Usilenie vzaimosviazi selskokhoziaistvennykh vishov i rabotodatelei. Uchenye zapiski KGAVM im. N.E. Baumana, 3, 252-255 [in Russian].
Beizerov, V. A. (2014). Osnovnye tendentcii razvitiia sistem vysshego obrazovaniia v nachale XXI veka. Ekonomika obrazovaniia, 2, 31-37 [in Russian].
Kretcan, A. I., & Kasatkina, N. E. (2013). Podgotovka studentov selskokhoziaistvennogo visha k usloviiam budushchei professionalnoi deiatelnosti v regione. Vestnik KemGU, 3 (55), 96-99 [in Russian].
Latysheva, A. I., Ivanova, E. V., & Razumov, A. I. (2012). Gumanizatciia obrazovatelnogo protcessa kak odno iz uslovii professionalnoi podgotovki sovremennogo spetcialista dlia sela. Kontcept, 1, 31-38 [in Russian].
Latysheva, A. I., Upilkova, Zh. A. & Razumov, A. I. (2015). Sovershenstvovanie agroproforientatcionnykh protcessov sredstvami sinergetiki. Kontcept, 5, 146-150 [in Russian].