ДЖЕРЕЛА НАВЧАННЯ У ПРОЦЕСІ ФОРМУВАННЯ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ МЕНЕДЖЕРІВ ДО ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

Автор(и)

  • V. KOBETS

DOI:

https://doi.org/10.33989/2075-146x.2017.20.209792

Ключові слова:

готовність до професійної діяльності, формування, самоефективність, досвід, переконання, поведінка, емоції, самооцінка

Анотація

У статті розглянуто сутність поняття «готовність до професійної діяльності» та  підходи до вивчення    цієї    проблеми    різними    авторами.    Запропоновано    використовувати    поняття «самоефективність» як самооцінну характеристику готовності майбутніх менеджерів до професійної діяльності. Розкрито зміст цього поняття, введеного А. Бандурою. Виділені фактори, що є джерелами навчання, за допомогою яких можна формувати і розвивати самоефективність, а отже, бажані для використання при формуванні готовності до професійної діяльності.

Посилання

Ananev, B. G. (2001). Chelovek kak predmet poznaniia. Sankt-Peterburg: Piter [in Russian].

Bandura, A. (2000). Teoriia sotcialnogo naucheniia. Sankt-Peterburg: Evraziia [in Russian].

Gren, L. N. (2008). Znachenie ubezhdenii i usilii studentov v formirovanii motivatcii dostizheniia uspekha. Pedagogіka, psikhologіia ta mediko-bіologіchnі problemi fіzichnogo vikhovannia і sportu, 7, 38-42 [in Russian].

Romanovskii, A. G., Mikhailichenko, V. E., & Gren, L. N. (2012). Pedagogika uspekha. Kharkov: NTU «KhPI» [in Russian].

Spirkin, A. G. (1972). Soznanie i samosoznanie. Moskva [in Russian].

Sukhomlynskyi, V. O. (1976). Liudyna – naivyshcha tsinnist. Vybrani tvory (Vol. 2). Kyiv: Rad. Shkola [in Ukrainian].

Bandura, A. (1989). Human agency in social cognitive theory. American Psychologist, 44, 1175-1184.

##submission.downloads##

Опубліковано

2017-11-22

Номер

Розділ

Статті