ПРОЕКТУВАННЯ СИСТЕМИ АДАПТАЦІЇ СТУДЕНТІВ-ПЕРЕСЕЛЕНЦІВ ДО УНІВЕРСИТЕТСЬКОГО СЕРЕДОВИЩА
DOI:
https://doi.org/10.33989/2075-146x.2017.20.209796Ключові слова:
внутрішньо переміщені особи, студенти-переселенці, адаптація, організаційно-педагогічні умови адаптації, середовище вищого навчального закладу, студентське самоврядування, орган студентського самоврядуванняАнотація
Представлений проект присвячений проблемі адаптації внутрішньо переміщених осіб до університетського середовища засобами студентського самоврядування. Спираючись на результати дослідження, в якому взяли участь студенти-переселенці, переведені з інших навчальних закладів, виявлено, що максимально сприятливе поле для розвитку конструктивних стосунків між студентами-переселенцями та академічною громадою вищого навчального закладу створює система студентського самоврядування.
Посилання
Danilchik, A. V. (2011). Issledovanie emotcionalnoi ustoichivosti i adaptatcii studentov. Psikhologicheskaia studiia, 5, 48-51 [in Russian].
Porokh, D. O. (2010). Do problemi adaptatcії studentіv do navchannia u vishchomu navchalnomu zakladі. Vіsnik Luganskogo natcіonalnogo unіversitetu іmenі Tarasa Shevchenka, 10 (197), 78-85 [in Russian].
Ferfolja, Т., & Naidoo, L. (2010). Supporting refugee students through the Refugee Action Support Program. University of Western Sydney.
Naidoo, L. (2010). Engaging the refugee community of Greater Western Sydney. Issues in Educational Research, 1 (20), 47-56.
Studentenwerke im Zahlenspiegel 2009/2010. Hrg. Deutsches Studentenwerk. Berlin, 2010.
Protection of Internally Displaced Persons in Georgia: A Gap Analysis. Tbіlіsі, 2009.
Louise Olliff. Exploring post-compulsory education and training pathways for young people from refugee backgrounds in NSW. Refugee Council of Australia, 2010.
Zakon Ukrainy «Pro vnesennia zmin do Zakonu Ukrainy «Pro zabezpechennia prav i svobod hromadian ta pravovyi rezhym na tymchasovo okupovanii terytorii Ukrainy» vid 12 serpnia 2014 roku № 1635-VII. Retrieved from http://zakon3.rada.gov.ua/laws/show/1635-18 [in Ukrainian].
Stupak, O. (2014). Rol studentskoho samovriaduvannia v upravlinni vyshchym navchalnym zakladom. Vytoky pedahohichnoi maisternosti, 4, 14, 267-273 [in Ukrainian].
McFarland, D., & Starmanns, C. (2009). Inside Student Government : The Variable Quality of High School Student Councils. Teachers College Record, 1 (111), 27-54.
Theisen, R. (2012). Student Government: As Real As It Gets. Principal Leadership, 2, 10-17.
Sorokyna, H. Yu., Hryneva, M. V., & Krashchenko, Yu. P. (2014). Uslovyia realyzatsyy vospytatelnoho potentsyala v systeme studencheskoho samoupravlenyia. Pedahohycheskye zametky, 7, 1, 52-57 [in Ukrainian].
Krashchenko, Yu. P. (2009). Osoblyvosti orhanizatsii systemy studentskoho samovriaduvannia. Vytoky pedahohichnoi maisternosti, 6, 255-262 [in Ukrainian].
Krashchenko, Yu., & Ihnatovych, A. (2011). Kontseptualni zasady rozvytku studentskoho samovriaduvannia v Ukraini. Vyshcha shkola, 9, 117-125 [in Ukrainian].
Krashchenko, Yu. P., & Sorokina, H. Yu. (2016). Doslidzhennia peredumov adaptatsii studentiv-pereselentsiv do universytetskoho seredovyshcha. Imidzh suchasnoho pedahoha, 9 (168), 43-46 [in Ukrainian].
Krashchenko, Yu. P. (2016). Zmist ta formy pedahohichnoho suprovodu adaptatsii studentiv-pereselentsiv do universytetskoho zhyttia. Vytoky pedahohichnoi maisternosti, 18, 165-169 [in Ukrainian].