СТУДЕНТОЦЕНТРОВАНИЙ ПІДХІД ДО ФОРМУВАННЯ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНЬОГО КЕРІВНИКА ЗАГАЛЬНООСВІТНЬОГО НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ В УМОВАХ МАГІСТРАТУРИ
DOI:
https://doi.org/10.33989/2075-146x.2017.20.209797Ключові слова:
готовність, керівник загальноосвітнього навчального закладу, магістратура, стратегічне управління, студентоцентрований підхідАнотація
У статті розглядаються питання, пов’язані з аналізом студентоцентрованого підходу як психолого-педагогічної основи формування готовності майбутнього керівника загальноосвітнього навчального закладу в умовах магістратури. Розкрито сутність студентоцентрованого підходу до професійної підготовки майбутніх фахівців, а також охарактеризовано основні категорії цього підходу: компетентності і результати навчання. Наголошується, що саме студентоцентрований підхід має стати підґрунтям проектування освітнього середовища при формуванні готовності майбутнього керівника загальноосвітнього навчального закладу до стратегічного управління в умовах магістратури.
Посилання
Bazarova, T. S. (2016). Kompetentnostnyi podkhod v podgotovke budushchego sotcialnogo rabotnika v sisteme universitetskogo obrazovaniia v regione. Bulletin of Science and Practice, 526, 478-483. DOI:10.5281/ZENODO.54694 [in Russian].
Zeer, E. F., Pavlova, A. M., & Symaniuk, E. E. (2005). Modernizatciia professionalnogo obrazovaniia i kompetentnostnyi pokhod. Moskva: Moskovskii psikhologo-sotcialnyi institute [in Russian].
Zimniaia, I. A. (2006). Kompetentnostnyi podkhod. Kakovo ego mesto v sisteme sovremennykh podkhodov k problemam obrazovaniia? (teoretiko-metodologicheskii podkhod). Vysshee obrazovanie segodnia, 8, 21-26 [in Russian].
Kipen, V. P. (2002). Nova filosofiia osvity ta modeli diialnosti vykladachiv vyshiv. Nauka. Relihiia. Suspilstvo, 3. Retrieved from http://megapredmet.ru/1- 45906.html [in Ukrainian].
Kozhushko, S. P. (2014). Pidhotovka maibutnikh fakhivtsiv z komertsiinoi diialnosti do profesiinoi vzaiemodii: teoretyko-metodychnyi aspekt. Dnipropetrovsk: Dnipropetrovskyi universytet imeni Alfreda Nobelia [in Ukrainian].
Kuprii, T. H. (2015). Filosofiia studentotsentrovanoho navchannia pryvatnoi vyshchoi osvity Ukrainy. Hrani, 4, 107-111 [in Ukrainian].
Kremeni, V. H. (Ed.). (2014). Natsionalnyi osvitnii hlosarii: vyshcha osvita. Kyiv: Pleiady [in Ukrainian].
Ozhegov, S. I. (1973). Slovar russkogo iazyka. 10 et. Ed. Moskva: Sovetskaia entciklopediia [in Russian].
Raven, Dzh. (2002). Kompetentnost v sovremennom obshchestve: vyiavlenie, razvitie i realizatciia. Moskva: Kogito-Tcentr [in Russian].
Kremeni, V. H. (Ed.). (2014). Rozroblennia osvitnikh prohram. Kyiv: DP «NVTs «Priorytety» [in Ukrainian].
Stratehiia reformuvannia osvity v Ukraini: Rekomendatsii z osvitnoi polityky (2003). Kyiv: „K.I.S.” [in Ukrainian].
Key Competences for Lifelong Learning. A European Reference Framework. (2004). Brussels: European Commission.
Structural Reforms Working Group: Report by the structural reforms working group to the BFUG. (2014). Strasbourg, Brussels, Vatican City, Warsaw, December 8, Retrieved from http://www.ehea.info/Uploads/SubmitedFiles/12_2014/154923.pdf
Tuning educational structures in Europe, TUNING. Retrieved from www.unideusto.org/tuningeu.