ОСВОЄННЯ ДОСВІДУ ТВОРЧОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ЗА ФАХОМ МАЙБУТНІМИ ЛІКАРЯМИ В ПРОЦЕСІ ПРИРОДНИЧО-НАУКОВОЇ ПІДГОТОВКИ

Автор(и)

  • V. MAKARENKO

DOI:

https://doi.org/10.33989/2075-146x.2017.20.209798

Ключові слова:

майбутні лікарі, освоєння досвіду творчої діяльності за фахом, процес природничо-наукової підготовки, система професійно-орієнтованих завдань, фахова компетентність

Анотація

Автором проаналізовано можливості освоєння досвіду творчої діяльності за фахом майбутніми лікарями в процесі природничо-наукової підготовки; виявлено, що фахова компетентність лікаря формується і вдосконалюється із освоєнням досвіду творчої діяльності за фахом; запропоновано з метою освоєння та збагачення досвіду творчої діяльності за фахом використовувати у процесі природничо-наукової підготовки комплекс педагогічних умов; наведено приклади реалізації цього  підходу засобами професійно-спрямованого  навчання у процесі природничо-наукової підготовки; подано результати експериментальних досліджень проведених у медичних вишах; намічено перспективи подальших розвідок

Посилання

Bereziuk, T. P. (2013). Nabuttia dosvidu fakhovoi diialnosti maibutnikh bakalavriv ekonomiky u protsesi navchannia pryrodnycho-naukovykh dystsyplin. Science and Education a New Dimension: Pedagogy and Psychology, 7, 22-27. Retrieved from http://seanewdim.com/uploads/3/2/1/3/3213611/berezyuk_t.p.the acquisition of professional experience in the future bachelor of ec onomics learning funda_mental_disciplines.pdf [in Ukrainian].

Verbitckii, A. A., & Iliazova, M. D. (2011). Invarianty professionalizma: problemy formirovaniia. Moskva: Logos [in Russian].

Kostiuk, D. A. (2011). Struktura fakhovoi kompetentnosti maibutnikh inzheneriv-enerhetykiv silskohospodarskoho vyrobnytstva. Novi tekhnolohii navchannia, 67, 1, 170-175 [in Ukrainian].

Makarenko, V. I. (2016). Kryterii sformovanosti fakhovykh kompetentnostei maibutnikh likariv u protsesi pryrodnycho-naukovoi pidhotovky. Vytoky pedahohichnoi maisternosti, 18, 188-194 [in Ukrainian].

Makarenko, V. I., Makarenko, O. V., Makarenko, K. S., & Silkova, O. V. (2014). Metod poshukovo-doslidnytskykh proektiv yak zasib formuvannia naukovo- doslidnytskykh umin studentiv. Vyshcha osvita Ukrainy, 2, 3 (54), 76-87 [in Ukrainian].

Makarenko, V. I. (2016). Struktura systemy fakhovykh kompetentnostei maibutnikh likariv. Imidzh suchasnoho pedahoha, 7 (166), 37-40 [in Ukrainian].

Makarenko, V. I., Makarenko, O. V., & Makarenko, K. S. (2015). Formuvannia tvorchoi kompetentnosti maibutnikh likariv na zaniattiakh z biofizyky. Pedahohichni nauky: teoriia, istoriia, innovatsiini tekhnolohii, 3 (47), 397-405 [in Ukrainian].

Makarenko, V. I. (2017). Formuvannia fakhovykh kompetentnostei maibutnikh likariv u protsesi pryrodnycho-naukovoi pidhotovky. (Extended abstract of PhD diss.). Kropyvnytskyi [in Ukrainian].

Makarenko, V. I. (2017). Formuvannia fakhovykh kompetentnostei maibutnikh likariv u protsesi pryrodnycho-naukovoi pidhotovky. (PhD diss.). Kropyvnytskyi [in Ukrainian].

Savrasova, A. N. Formirovanie opyta professionalnoi deiatelnosti kak uslovie professionalnogo razvitiia budushchikh uchitelei. Pisma v emissia offline : elektronnyi nauchno-pedagogicheskii zhurnal. Retrieved from http://www.emissia.org/offline/2006/1023.htm [in Russian].

Samoukina, N. V. Struktura professionalnogo opyta. Elitarium. Tcentr distantcionnogo obrazovaniia. Retrieved from http://www.elitarium.ru/2005/07/15/struktura_professionalnogo_opyta.html [in Russian].

Tolochek, V. A. (2006). Sovremennaia psikhologiia truda. Sankt-Peterburg: Piter [in Russian].

Yahupov, V. V. (2012). Providni metodolohichni kharakterystyky osnovnykh vydiv kompetentnosti maibutnikh fakhivtsiv, shcho formuiutsia v systemi profesiino-tekhnichnoi osvity. In V. O. Radkevych (Ed.), Modernizatsiia profesiinoi osvity i navchannia: problemy, poshuky i perspektyvy (Is. 2, pp. 48-62). Kyiv [in Ukrainian].

##submission.downloads##

Опубліковано

2017-11-22

Як цитувати

MAKARENKO, V. (2017). ОСВОЄННЯ ДОСВІДУ ТВОРЧОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ЗА ФАХОМ МАЙБУТНІМИ ЛІКАРЯМИ В ПРОЦЕСІ ПРИРОДНИЧО-НАУКОВОЇ ПІДГОТОВКИ. Витоки педагогічної майстерності, (20), 149–153. https://doi.org/10.33989/2075-146x.2017.20.209798

Номер

Розділ

Статті