УРОК ФІЗИКИ В СИСТЕМІ ОСОБИСТІСНО ОРІЄНТОВАНОГО НАЧАННЯ
DOI:
https://doi.org/10.33989/2075-146x.2017.20.209800Ключові слова:
урок фізики, особистісно орієнтоване навчання, мета уроку, завдання уроку, мотиваціяАнотація
Розглянуто основні підходи до формулювання понять «мета уроку» і «завданя уроку» та типізацію проблемних ситуацій; виявлено напрямки підсилення особистісної направленості змісту матеріалу уроку; розкрито механізми конструюванню мети і задач уроку та його змісту в системі особистісно орієнтованого навчання на межі зв’язку з компетентнісним підходом; наведено приклади створення проблемних ситуацій у процесі навчання фізики, які дають можливість підсилити мотиваційний компонент уроку.
Посилання
Erunova, L. I. (1988). Urok fiziki i ego struktura pri kompleksnom reshenii zadach obucheniia. Moskva: Prosveshchenie [in Russian].
Andrieieva, V. M., & Hryhorash, V. V. (Eds.). (2009). Nastilna knyha pedahoha : posibnyk dlia tykh, khto khoche buty vchytelem-maistrom. Kharkiv: Osnova [in Ukrainian].
Stepanov, O. M., & Fitsula, M. M. (2005). Osnovy psykholohii i pedahohiky. Kyiv: Akademvydav [in Ukrainian].
Volkova, N. P. (2001). Pedahohika. Kyiv: Akademiia [in Ukrainian].
Derkachenko, E. V. (1993). Aspekty sozdaniia problemnykh situatcii pri vypolnenii laboratornoi raboty «Issledovanie vynuzhdennykh kolebanii v odinnadtcatykh klassakh». In Metodologicheskie didakticheskie i psikhologicheskie aspekty problemnogo obucheniia fizike (pp. 184). Donetck: DonGU [in Russian].
Zablotckii, V. A., & Poliakova, G. A. (1991). O problemnoi situatcii na uroke fiziki po teme «Magnitnye svoistva veshchestva». In Metodologicheskie, didakticheskie i psikhologicheskie aspekty problemnogo obucheniia po fizike (pp. 105-106). Donetck: DonGU [in Russian].
Karimov, M. F. (1991). Problemnye situatcii po magnetizmu na uchebnykh zaniatiiakh po fizike i informatike. In Metodologicheskie, didakticheskie i psikhologicheskie aspekty problemnogo obucheniia po fizike (pp. 80-81). Donetck: DonGU [in Russian].