ВИХОВАННЯ ОСОБИСТОСТІ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ЗАСОБАМИ ОЛІМПІЗМУ
DOI:
https://doi.org/10.33989/2075-146x.2017.20.209805Ключові слова:
виховання, особистість майбутнього вчителя, олімпійський рух, здоров’язбережувальне середовище, вищий навчальний закладАнотація
У статті охарактеризовано виховання особистості майбутнього вчителя засобами олімпізму як життєвої філософії, що звеличує та об’єднує в гармонійне ціле якості тіла, волі й розуму. Показано план роботи Полтавського обласного відділення Олімпійської академії України, одним із напрямів діяльності якого є виховання особистості майбутнього вчителя засобами олімпізму, здоров’язбереження та створення здоров’язбережувального середовища вищого навчального закладу.
Посилання
Hetman, I. R. (2017). Olimpiiskyi rukh u Poltavskii oblasti. In Sportyvnyi litopys Poltavshchyny: storinky istorii, slavetni imena (pp. 89-99). Poltava [in Ukrainian].
Pavlova, S. P. (Ed.). (1980). Olimpiiskaia entciklopediia. Moskva: Sovetskaia entciklopediia [in Russian].
Olimpiiska akademiia Ukrainy. Retrieved from http://oau- ukr.com/olimpiiska-osvita/vishcha-shkola.html [in Ukrainian].
Bulatovoi, M. M. (2006). Tvii pershyi olimpiiskyi putivnyk. Kyiv: Olimpiiska literatura [in Ukrainian].
Fitsula, M. M. (2000). Pedahohika. Kyiv: Akademiia [in Ukrainian].
Fitsula, M. M. (2014). Pedahohika vyshchoi shkoly. Kyiv: Akademvydav [in Ukrainian].