БІОЕТИКА ЯК НЕВІД’ЄМНА СКЛАДОВА ПРОЦЕСУ ФАХОВОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПРИРОДНИЧИХ ДИСЦИПЛІН
DOI:
https://doi.org/10.33989/2075-146x.2017.20.209811Ключові слова:
професійна підготовка, майбутні вчителі природничих дисциплін, гуманізація, біоетика, методики викладання біоетики, альтернативні навчальні засоби, альтернативні методиАнотація
У статті здійснено аналіз теоретико-методологічних засад професійної освіти стосовно біоетики як міждисциплінарної галузі в системі природничо-наукового, етичного та соціального знання. Обґрунтовуються прикладні та світоглядні аспекти біоетики, її мета та завдання у підготовці сучасного вчителя загальноосвітньої школи. З урахуванням вимог гуманістично орієнтованого підходу розкриваються зміст, методика та організаційні аспекти застосування знань з біоетики у підготовці майбутнього вчителя природничих дисциплін до реалізації альтернативних методів та альтернативних освітніх засобів, які замінюють використання тварин у навчальному процесі.
Посилання
Baza danykh NORINA (Norvezkoho dovidkovoho tsentru z nauky pro laboratornykh tvaryn i alternatyv). Retrieved from http://oslovet.veths.no/NORINA [in Ukrainian].
Baza danykh AVAR (Asotsiatsii veterynariv za prava tvaryn). Retrieved from http://www.avar.org/ [in Ukrainian].
Baza danykh EuRCA (Ievropeiskoho informatsiinoho tsentru z alternatyv u vyshchii osviti). Retrieved from http://www.eurca.org [in Ukrainian].
Shkorobatov, L. (1985). Ekologicheskoe vospitanie i obrazovanie. Vvedenie v ekologiiu. Voronezh [in Russian].
Pavlova, T. M. (1998). Eksperymentuvannia na tvarynakh. Bioetyka u Vyshchii shkoli (pp. 48-52). Kyiv: Kyivskyi ekoloho-kultupnyi tsentp [in Ukrainian].
Pustovit, S. V. (2009). Globalnaia bioetika: stanovlenie teorii i praktiki (filosofskii analiz). Kiev: Arktur-A [in Russian].