ЗАСТОСУВАННЯ ОСОБИСТІСНО ЗОРІЄНТОВАНИХ НАВЧАЛЬНИХ СИТУАЦІЙ НА ЗАНЯТТЯХ ІЗ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ДЛЯ СТУДЕНТІВ КОЛЕДЖІВ
DOI:
https://doi.org/10.33989/2075-146x.2017.20.209815Ключові слова:
колледж, заняття з української мови, інтерактивні технології, особистісно зорієнтовані ситуації, опорні уміння, дидактичні ціліАнотація
Розглянуті та проаналізовані інтерактивні технології організації навчального процесу. Подана характеристика особистісно зорієнтованого типу навчання в його конкретному вияві при вивченні української мови в коледжі.
Посилання
Bondarevskaia, E. V. Lichnostno-orientirovannyi pokhod kak tekhnologiia modernizatcii obrazovaniia. Retrieved from https://sites.google.com/site/kniznaapolkavmk/bondarevskaa-e-v-licnostno-orientirovannyj- podhod-kak-tehnologia-modernizacii-obrazovania [in Russian].
Varzatska, L. O. (2008). Interaktyvni tekhnolohii v systemi osobystisno-zoriientovanoi osvity. Kyiv: Dyvoslovo [in Ukrainian].
Horoshkina, O. M., Hruba, T. L., & Popova, L. O. (2016). Formuvannia pravopysnoi kompetentnosti studentiv. Kharkiv: Osnova [in Ukrainian].
Kucheruk, N. V., Polytska, N. V., & Polytskyi, V. P. (Eds.). (2007). Intehrovani zaniattia z ukrainskoi movy ta literatury. Kharkiv: Osnova [in Ukrainian].
Holoborodko, K. Yu., & Tkachenko, N. P. (Eds.). (2007). Interaktyvne navchannia na zaniattiakh ukrainskoi movy ta literatury. Kharkiv: Osnova [in Ukrainian].
Oryshchyn, R., & Zaliubovska, L. (Eds.). (2009). Interakyvni tekhnolohii pry vyvchenni ukrainskoi movy: konspekty, metodychni porady. Ternopil: Pidruchnyky i posibnyky [in Ukrainian].
Proektne navchannia na zaniattiakh ukrainskoi movy ta literatury. (2008). Instytut innovatsiinykh tekhnolohii i zmistu osvity. Kharkiv: Osnova [in Ukrainian].
Shcherbyna, V. I., Volkova, O. V. & Romanenko, O. V. (2005). Interaktyvni tekhnolohii na zaniattiakh ukrainskoi movy ta literatury. Kharkiv: Osnova [in Ukrainian].