ОСНОВИ МОНІТОРИНГУ ЯКОСТІ ПЕДАГОГІЧНОЇ ОСВІТИ МАГІСТРІВ ВИЩОГО НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ У КОНТЕКСТІ ЄВОІНТЕГРАЦІЙНИХ ПРОЦЕСІВ
DOI:
https://doi.org/10.33989/2075-146x.2017.20.209816Ключові слова:
моніторинг, моніторинг якості, магістранти, педагогічна освітаАнотація
У статті на основі аналізу наукової літератури визначено сутність поняття моніторингу у двох основних аспектах. З’ясовано основні цілі та функції моніторингу якості педагогічної освіти магістрантів.
Посилання
Andreev, V. I. (2001). Problemy pedagogicheskogo monitoringa kachestva obrazovaniia. Izvestiia Rossiiskoi Akademii nauk, 1, 35-42 [in Russian].
Bagaeva, S. N. (2007). Organizatciia monitoringa kachestva znanii starsheklassnikov v protcesse ispolzovanii infokomunikatcionnykh tekhnologii. (PhD diss.). Moskva [in Russian].
Belkin, A. S., Zhavoronkov, V. D. & Silina, S. N. (1998). Pedagogicheskii monitoring pedagogicheskogo protcessa (Is. 3). Shadrinsk: Izd-vo Shadrinskogo pedagogicheskogo institute [in Russian].
Yelnykova, H. V. (2003). Osnovy adaptyvnoho upravlinnia. Kyiv: TsIPPO APN Ukrainy [in Ukrainian].
Maiorov, A. N. (1998). Monitoring v obrazovanii (Vol. 1). Sankt-Peterburg: Obrazovanie-Kultura [in Russian].
Mitina, O. A. (2008). Monitoring uchebnykh dostizhenii shkolnikov kak faktor povysheniia rezultativnosti estestvennonauchnogo i matematicheskogo obrazovaniia. (PhD diss.). Moskva [in Russian].
Babanskogo, Iu. K. (Ed.). (1983). Pedagogika. Moskva: Prosveshchenie [in Russian].
Prykhodko, V. M. (2007). Monitorynh yakosti osvity i vykhovnoi diialnosti navchalnoho zakladu. Kharkiv: Osnova: Triada [in Ukrainian].
Sevruk, A. I., & Iunina, E. A. (2003). Monitoring kachestva prepodavaniia v shkole. Moskva:Pedagogicheskoe obshchestvo Rossii [in Russian].
Stefanovskaia, T. A. (1998). Pedagogika: nauka i iskusstvo. Moskva: Sovershenstvo [in Russian].
Shymkiv, I. (2004). Monitorynh yakosti osvity v yevropeiskomu konteksti. In Naukovyi visnyk Chernivetskoho universytetu (Is. 211: Pedahohika ta psykholohiia, pp. 194-203). Chernivtsi: Ruta [in Ukrainian].