ОСНОВИ МОНІТОРИНГУ ЯКОСТІ ПЕДАГОГІЧНОЇ ОСВІТИ МАГІСТРІВ ВИЩОГО НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ У КОНТЕКСТІ ЄВОІНТЕГРАЦІЙНИХ ПРОЦЕСІВ

Автор(и)

  • I. PROTSENKO

DOI:

https://doi.org/10.33989/2075-146x.2017.20.209816

Ключові слова:

моніторинг, моніторинг якості, магістранти, педагогічна освіта

Анотація

У статті на основі аналізу наукової літератури визначено сутність поняття моніторингу у двох основних аспектах. З’ясовано основні цілі та функції моніторингу якості педагогічної освіти магістрантів.

Посилання

Andreev, V. I. (2001). Problemy pedagogicheskogo monitoringa kachestva obrazovaniia. Izvestiia Rossiiskoi Akademii nauk, 1, 35-42 [in Russian].

Bagaeva, S. N. (2007). Organizatciia monitoringa kachestva znanii starsheklassnikov v protcesse ispolzovanii infokomunikatcionnykh tekhnologii. (PhD diss.). Moskva [in Russian].

Belkin, A. S., Zhavoronkov, V. D. & Silina, S. N. (1998). Pedagogicheskii monitoring pedagogicheskogo protcessa (Is. 3). Shadrinsk: Izd-vo Shadrinskogo pedagogicheskogo institute [in Russian].

Yelnykova, H. V. (2003). Osnovy adaptyvnoho upravlinnia. Kyiv: TsIPPO APN Ukrainy [in Ukrainian].

Maiorov, A. N. (1998). Monitoring v obrazovanii (Vol. 1). Sankt-Peterburg: Obrazovanie-Kultura [in Russian].

Mitina, O. A. (2008). Monitoring uchebnykh dostizhenii shkolnikov kak faktor povysheniia rezultativnosti estestvennonauchnogo i matematicheskogo obrazovaniia. (PhD diss.). Moskva [in Russian].

Babanskogo, Iu. K. (Ed.). (1983). Pedagogika. Moskva: Prosveshchenie [in Russian].

Prykhodko, V. M. (2007). Monitorynh yakosti osvity i vykhovnoi diialnosti navchalnoho zakladu. Kharkiv: Osnova: Triada [in Ukrainian].

Sevruk, A. I., & Iunina, E. A. (2003). Monitoring kachestva prepodavaniia v shkole. Moskva:Pedagogicheskoe obshchestvo Rossii [in Russian].

Stefanovskaia, T. A. (1998). Pedagogika: nauka i iskusstvo. Moskva: Sovershenstvo [in Russian].

Shymkiv, I. (2004). Monitorynh yakosti osvity v yevropeiskomu konteksti. In Naukovyi visnyk Chernivetskoho universytetu (Is. 211: Pedahohika ta psykholohiia, pp. 194-203). Chernivtsi: Ruta [in Ukrainian].

##submission.downloads##

Опубліковано

2017-11-22

Як цитувати

PROTSENKO, I. (2017). ОСНОВИ МОНІТОРИНГУ ЯКОСТІ ПЕДАГОГІЧНОЇ ОСВІТИ МАГІСТРІВ ВИЩОГО НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ У КОНТЕКСТІ ЄВОІНТЕГРАЦІЙНИХ ПРОЦЕСІВ. Витоки педагогічної майстерності, (20), 213–219. https://doi.org/10.33989/2075-146x.2017.20.209816

Номер

Розділ

Статті