ДИДАКТИЧНІ УМОВИ УПРАВЛІННЯ ПІЗНАВАЛЬНОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ СТУДЕНТІВ
DOI:
https://doi.org/10.33989/2075-146x.2017.20.209817Ключові слова:
управління пізнавальною діяльністю, організація навчального процессу, суб’єкт-суб’єктна взаємодія, самостійна робота, педагогічні технології навчанняАнотація
У статті, з метою пошуку нових форм і методів організації навчального процесу, підвищення зацікавленості студентів до засвоєння навчального матеріалу і власного професійного становлення, розглядаються основні дидактичні умови управління їхньою пізнавальною діяльністю.
Посилання
Babanskii, Iu. K. (1988). Pedagogika. Moskva: Prosveshchenie [in Russian].
Baklanova, M. L. (2009). Aktyvizatsiia navchalno-piznavalnoi diialnosti studentiv koledzhiv u protsesi navchannia matematychnykh dystsyplin. (PhD diss.). Cherkasy [in Ukrainian].
Huletska, Ya. H. (2009). Orhanizatsiia samostiinoi roboty mahistriv z vykorystanniam informatsiinykh tekhnolohii pry vyvchenni inozemnoi movy. Visnyk NTUU «KPI». Filosofiia. Psykholohiia. Pedahohika, 3, 75-80 [in Ukrainian].
Davydov, V. V. (1986). Problemy razvivaiushchego obucheniia. Moskva: Pedagogika [in Russian].
Diachenko, M. I., & Kandybovich, L. A. (1981). Psikhologiia vysshei shkoly: ucheb. posobie dlia vishov. Minsk: BGU [in Russian].
Zakon Ukrainy «Pro vyshchu osvitu». (2014). Uriadovyi kur’ier, 14-13 serpnia [in Ukrainian].
Psykholoho-pedahohichni problemy spilkuvannia vykladacha ta studenta. Retrieved from http://uchil.net/?cm=153300 [in Ukrainian].
Bloom, B. S. (Ed.). (1956). Taxonomy of Educational Objectives (Handbook 1: Cognitive Domain). Harlow.