ІНДИВІДУАЛЬНИЙ ОСВІТНІЙ МАРШРУТ ЯК ФОРМА ПЕДАГОГІЧНОГО СУПРОВОДУ СТУДЕНТІВ – ВНУТРІШНЬО ПЕРЕМІЩЕНИХ ОСІБ У НОВИХ УМОВАХ ЖИТТЯ ТА НАВЧАННЯ

Автор(и)

  • N. SAS

DOI:

https://doi.org/10.33989/2075-146x.2017.20.209825

Ключові слова:

індивідуальний освітній маршрут, універсальна система показників діяльності, програма самоконтролю

Анотація

У статті автор розкриває можливості застосування індивідуальних освітніх маршрутів та використання під час їхнього  розроблення методик і  технік, спрямованих на розвиток здатності вирішувати проблеми і навичок самостійного прийняття рішення; програм самоконтролю та саморозвитку; універсальних систем показників діяльності.

Посилання

Volodko, V. M. (1997). Indyvidualizatsiia y dyferentsiatsiia navchannia: poniatiino-katehoriinyi analiz. Pedahohika i psykholohiia, 4, 9-17 [in Ukrainian].

Deming, U. E. (1994). Vykhod iz krizisa. Tver: Alba [in Russian].

Dolhova, V. (2013). Indyvidualizovane navchannia yak stratehiia. Vidkrytyi urok: rozrobky, tekhnolohii, dosvid, 3, 40-41 [in Ukrainian].

Kaplan, R., & Norton, D. Sbalansirovannaia sistema pokazatelei. Ot strategii k deistviiu. Retrieved from http://pqm- online.com/assets/lib/books/norton1.pdf [in Russian].

Moiseiuk, N. Ye. (2007). Indyvidualizatsiia i dyferentsiatsiia navchannia. In N. Ye. Moiseiuk. Pedahohika (pp. 305-306). Kyiv: Kondor [in Ukrainian].

Niv, G. R. (2005). Prostranstvo doktora Deminga: Printcipy postroeniia ustoichivogo biznesa. Moskva: Alpina Biznes Buks [in Russian].

Rampersad, Kh. K. (2004). Universalnaia sistema pokazatelei deiatelnosti: Kak dostigat rezultatov, sokhraniaia tcelostnost. Moskva: Alpina Biznes Buks [in Russian].

Sas, N. M. (2015). Tendentsii profesiinoi pidhotovky maibutnikh kerivnykiv navchalnykh zakladiv do innovatsiinoho upravlinnia (teoretyko-metodolohichnyi aspekt). (D diss.). Cherkasky [in Ukrainian].

Seligman Martin, E. P. (2006). Novaia pozitivnaia psikhologiia: Nauchnyi vzgliad na schaste i smysl zhizni. Moskva: Sofiia [in Russian].

Sokolova, M. L. (2001). Proektirovanie individualnykh obrazovatelnykh marshrutov studentov v vishe. (Extended abstract of PhD diss.). Arkhangelsk [in Russian].

Uillis, D. (2010). Kak nauchit rebenka legko uchitsia. Moskva:Popurri [in Russian].

Khell, L., & Zigler, D. (2003). Samovospitanie v kontekste bikheviorizma: modifikatciia sobstvennogo povedeniia. In Teorii lichnosti (pp. 405-409). Sankt-Peterburg: Piter [in Russian].

##submission.downloads##

Опубліковано

2017-11-22

Як цитувати

SAS, N. (2017). ІНДИВІДУАЛЬНИЙ ОСВІТНІЙ МАРШРУТ ЯК ФОРМА ПЕДАГОГІЧНОГО СУПРОВОДУ СТУДЕНТІВ – ВНУТРІШНЬО ПЕРЕМІЩЕНИХ ОСІБ У НОВИХ УМОВАХ ЖИТТЯ ТА НАВЧАННЯ. Витоки педагогічної майстерності, (20), 229–233. https://doi.org/10.33989/2075-146x.2017.20.209825

Номер

Розділ

Статті