СПЕЦИФІКА СОЦІАЛІЗАЦІЇ СТУДЕНТІВ-ПЕРЕСЕЛЕНЦІВ У НАВЧАЛЬНОМУ КОЛЕКТИВІ

Автор(и)

  • A. TKACHENKO
  • O. ZHDANOVA-NEDYLKO

DOI:

https://doi.org/10.33989/2075-146x.2017.20.209829

Ключові слова:

студенти, студенти-переселенці, викладач, соціалізація, взаємодія, співробітництво, особистісний підхід, діяльнісний підхід

Анотація

Розглядаються якості  студентського колективу в його характерному  для сучасної  України вигляді, робиться висновок про деяке ослаблення консолідації в академічних групах упродовж останнього десятиліття. Зауважується, що стосунки між студентами-переселенцями і тими, хто навчається разом досить давно, у такому колективі більш індивідуалізовані і в цілому мало прогнозовані, тому потребують  більш пильної і тривалої уваги як куратора, так і викладачів. Успішний перебіг у цих умовах соціалізації внутрішньо  переміщеного студента як процес коригування чи закріплення його соціальних орієнтирів та відповідної щодо них поведінки вимагає від педагогів аналізу ситуації, її прогнозування та тривалого моніторингу.

Посилання

Ortynskyi, V. L. (2009). Pedahohika vyshchoi shkoly. Kyiv: Tsentr uchbovoi literatury [in Ukrainian].

Kurliand, Z. N. (Ed.). (2007). Pedahohika vyshchoi shkoly. Kyiv: Znannia [in Ukrainian].

Podoliak, L. H., & Yurchenko, V. I. (2006). Psykholohiia vyshchoi shkoly. Kyiv: TOV “Fil-studiia” [in Ukrainian].

Sbruieva, A. A. (2015). Transformatsiia misii suchasnoho Universytetu: determinany ta proiavy. In A. A. Sbruievoi (Ed.), Teorii ta tekhnolohii innovatsiinoho rozvytku vyshchoi osvity: hlobalnyi i rehionalnyi konteksty (pp. 72-84). Sumy: SumDPU im. A. S. Makarenka [in Ukrainian].

Tiveriadska, L. A. (2013). Studentska hrupa yak element pedahohichnoi systemy ta vykhovnoho protsesu u VNZ. Visnyk Prydniprovskoi derzhavnoi akademii budivnytstva ta arkhitektury, 6, 46-51 [in Ukrainian].

##submission.downloads##

Опубліковано

2017-11-22

Як цитувати

TKACHENKO, A., & ZHDANOVA-NEDYLKO, O. (2017). СПЕЦИФІКА СОЦІАЛІЗАЦІЇ СТУДЕНТІВ-ПЕРЕСЕЛЕНЦІВ У НАВЧАЛЬНОМУ КОЛЕКТИВІ. Витоки педагогічної майстерності, (20), 243–246. https://doi.org/10.33989/2075-146x.2017.20.209829

Номер

Розділ

Статті