ФОРМУВАННЯ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ КЕРІВНИКІВ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ ДО ВПРОВАДЖЕННЯ ІННОВАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ
DOI:
https://doi.org/10.33989/2075-146x.2016.17.209984Ключові слова:
інноваційні технології, управлінська діяльність, готовність керівника до професійної діяльності, наукове мислення, самоменеджментАнотація
У статті автори розкривають проблему розуміння структурних компонентів, які забезпечують формування готовності майбутнього керівника до впровадження інноваційних технологій управління навчальним закладом, його професійних якостей і соціальних ролей; розуміння цілісного уявлення про управлінську діяльність як педагогічної інноватики.
Посилання
Afanasev, V. G. (1990). Programmno‐tcelevoe planirovanie i upravlenie. Moskva: Nauka [in Russian].
Vashchenko, L. (2007). Upravlinnia innovatsiinymy protsesamy. Dyrektor shkoly, 23‐24 (455‐456), 53-61 [in Ukrainian].
Yelnykova, H. V. (2005). Upravlinska kompetentnist. Kyiv: Red. zahalnoped. Haz. [in Ukrainian].
Markiian, S. V. (2006). Innovatsii yak faktor rozvytku osvity. VI Mizhnarodna mizhdystsyplinarna naukovo‐praktychna konferentsiia. Kharkiv [in Ukrainian].
Mysyk, O. S. (2007). Teoretychni zasady pedahohichnoi innovatyky. Profesiina pidhotovka pedahohichnykh kadriv v umovakh innovatsiinoi perebudovy ukrainskoi natsionalnoi osvity: suchasnyi stan, problemy, perspektyvy rozvytku. Khmelnytskyi: KhHPA [in Ukrainian].
Piekhota, O. M., & Starieva, A. M. (2005). Osobystisno oriientovane navchannia : pidhotovka vchytelia. Mykolaiv: Ilion [in Ukrainian].