ОРГАНІЗАЦІЙНО-МЕТОДИЧНІ ЗАСАДИ ДІЯЛЬНОСТІ ОХТИРСЬКОГО ДИТЯЧОГО МІСТЕЧКА ІМЕНІ М. О. СКРИПНИКА ЯК ВИХОВНОГО ЗАКЛАДУ ІННОВАЦІЙНОГО ТИПУ (20-ТІ РОКИ ХХ СТОЛІТТЯ)
DOI:
https://doi.org/10.33989/2075-146x.2016.17.209988Ключові слова:
дитяча безпритульність, Охтирське дитяче містечко, Матвій Лукич Довгополюк, навчання, трудове вихованняАнотація
Розглядається проблема боротьби з дитячою безпритульністю у 20‐ті роки ХХ століття на прикладі Охтирського дитячого містечка імені М. О. Скрипника. Представлена періодизація боротьби з дитячою безпритульністю в Україні у той час та коротка характеристика кожного з етапів. Презентовано досвід Охтирського дитячого містечка як одного з перших осередків подолання безпритульності серед дітей і підлітків, центру їх соціалізації. Значну увагу приділено організації навчально‐ виховного процесу в закладі, особливостям та ролі трудового виховання, поєднанню професійної та загальної освіти.
Посилання
Vlasiuk, I. (2015). Derzhavni ta suspilni zakhody podolannia dytiachoi bezprytulnosti na Volyni v 1920‐kh rokakh. Cherkasy, 8‐9, 100-103 [in Ukrainian].
Holubchenko, V. Yu. (2011). Pedahohichne kraieznavstvo Sumshchyny: poshuky ta znakhidky. In Innovatsii u profesiino pedahohichnii pidhotovtsi maibutnoho vchytelia: metodolohichni, zmistovi ta metodychni zasady (pp. 286-312). Sumy: MakDen [in Ukrainian].
Kolot, Ye. (1985). Dytmistechko nad Vorskloiu. Prapor peremohy, 112, 3 [in Ukrainian].
Popilniukh, M. M. (1995). Obirvana pisnia zhyttia. Osvita, 12, 13 [in Ukrainian].
Popilniukh, M. M. (1985). Po shliakhu kaidaniv – do voli. Ridna shkola, 6, 10-13 [in Ukrainian].
Triputina, N. P. (2011). Dytiacha bezprytulnist ta borotba z neiu u zhytti ukrainskoho suspilstva 20‐kh rr. XX st. Visnyk KhNU meni V. N. Karazina, 982, 161-174 [in Ukrainian].