ПРОФІЛЬНЕ НАВЧАННЯ ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ ЯК ПЕДАГОГІЧНА ПРОБЛЕМА

Автор(и)

  • O. LESHCHENKO

DOI:

https://doi.org/10.33989/2075-146x.2016.17.209990

Ключові слова:

профільне навчання, спортивно-педагогічні дисципліни, спортивний напрямок

Анотація

Розглядаються питання підготовки майбутніх вчителів фізичної культури у циклі спортивно‐педагогічних дисциплін до профільного навчання старшокласників за спортивним напрямом. Найбільш значущим при підготовці майбутніх вчителів фізичної культури визначено є надання можливості студентам проявляти самостійність, ініціативу, творчість. Оптимальним варіантом розв’язання проблеми встановлено застосування активних методів навчання, залучення студентів до проведення навчально‐тренувальної роботи в загальноосвітніх навчальних закладах.

Посилання

Babalich, V. A. (2008). Osoblyvosti pidhotovky vchyteliv fizychnoi kulturydo formuvannia zdorovoho sposobu zhyttia v uchnivskoi molodi. In S. S. Yermakova (Ed.), Pedahohika, psykholohiia ta medyko‐biolohichni problemy fizychnoho vykhovannia i sportu (No. 1, pp. 14-17). Kharkiv: KhDADM [in Ukrainian].

Zubalii, M. (2008). Zmist navchalnoi diialnosti starshoklasnykiv zi sportyvnoho profiliu. Zdorov’ia ta fizychna kultura, 3, 1‐5 [in Ukrainian].

Tymoshenko, O. V. (2007). Vykorystannia prohramno‐tsilovoho pidkhodu v orhanizatsii sportyvno‐masovykh zakhodiv maibutnikh vchyteliv fizychnoi kultury. In S. S. Yermakova (Ed.), Pedahohika, psykholohiia ta medyko‐biolohichni problemy fiz. vykhovannia i sportu (No. 12, pp. 137‐140). Kharkiv: KhDADM [in Ukrainian].

Shyian, B. M., & Papusha. V. H. (2005). Metodyka vykladannia sportyvno‐pedahohichnykh dystsyplin u vyshchykh navchalnykh zakladakh fizychnoho vykhovannia i sportu. Kharkiv [in Ukrainian].

Orhanizatsiia profilnoho navchannia. Dovidnyk vchytelia fizychnoi kultury v zapytanniakh ta vidpovidiakh. (2007). Kharkiv: Vesta: Ranok [in Ukrainian].

##submission.downloads##

Як цитувати

LESHCHENKO, O. (2020). ПРОФІЛЬНЕ НАВЧАННЯ ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ ЯК ПЕДАГОГІЧНА ПРОБЛЕМА. Витоки педагогічної майстерності, (17), 102–108. https://doi.org/10.33989/2075-146x.2016.17.209990

Номер

Розділ

Статті