ВИКОРИСТАННЯ ДІАЛОГІЧНИХ МЕТОДIВ НАВЧАННЯ У ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ ВИХОВАТЕЛІВ ДО ФОРМУВАННЯ ТОЛЕРАНТНОСТІ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ

Автор(и)

  • V. LYAPUNOVA

DOI:

https://doi.org/10.33989/2075-146x.2016.17.209993

Ключові слова:

діалогічні методи, диспут, кейс-метод, портфоліо, ігрові методи, тренінг, модерація

Анотація

Подано огляд діалогічних методів навчання, які можуть використовуватися в процесі професійної підготовки майбутніх вихователів до формування толерантності у дітей дошкільного віку. Розкрито специфічні особливості використання в освітньому процесі вишів найбільш поширених з них. Наголошується на необхідності гармонійного співвідношення монологічних та діалогічних методів навчання.

Посилання

Ortynskyi, V. L. (2009). Pedahohika vyshchoi shkoly. Kyiv: Tsentr uchb. liter. [in Ukrainian].

Kalitova, A. Iu. (2011). Formirovanie gotovnosti budushchego uchitelia k razvitiiu tolerantnogo otnosheniia uchashchikhsia k cheloveku. (Extended abstract of PhD diss.). Samara [in Russian].

Astashova, N. A. (2003). Problema vospitaniia tolerantnosti v sisteme obrazovatelnykh uchrezhdenii. Tolerantnoe soznanie i formirovanie tolerantnykh otnoshenii (teoriia i praktika) (pp. 79-85). Moskva [in Russian].

Galitckikh, E. O. (2004). Dialog v obrazovanii kak sposobnost stanovlennia tolerantnostі. Moskva [in Russian].

Kryvoshapka, I. V. (2015). Vykhovannia tolerantnosti maibutnikh vykladachiv vyshchoi shkoly v umovakh mahistratury, (Extended abstract of PhD diss.). Kyiv [in Ukrainian].

Koval, T. V. (2015). Formuvannia hotovnosti maibutnikh uchyteliv shkoly pershoho stupenia do roboty z batkamy v polietnichnomu seredovyshchi. (Extended abstract of PhD diss.). Kyiv [in Ukrainian].

Pogodina, A. A. (2006). Podgotovka budushchikh pedagogov k vospitaniiu tolerantnosti u shkolnikov. (PhD diss.). Iaroslavl [in Russian].

##submission.downloads##

Як цитувати

LYAPUNOVA, V. (2020). ВИКОРИСТАННЯ ДІАЛОГІЧНИХ МЕТОДIВ НАВЧАННЯ У ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ ВИХОВАТЕЛІВ ДО ФОРМУВАННЯ ТОЛЕРАНТНОСТІ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ. Витоки педагогічної майстерності, (17), 114–121. https://doi.org/10.33989/2075-146x.2016.17.209993

Номер

Розділ

Статті