РЕАЛІЗАЦІЯ КОМПЕТЕНТНІСНОГО ПІДХОДУ ДО МАТЕМАТИЧНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ

Автор(и)

  • N. MISKOVA
  • V. GAFUROVA

DOI:

https://doi.org/10.33989/2075-146x.2016.17.209994

Ключові слова:

методико-математична підготовка, компетентнісний підхід, компетентність, державний стандарт освіти

Анотація

Представлено аналіз сучасного стану проблеми реалізації компетентнісного підходу до математичної підготовки майбутніх учителів початкової школи України. Проаналізовано основні підходи, за якими здійснювалося дослідження цієї проблеми; визначено особливості, перспективи математичної підготовки майбутніх учителів початкової школи, названо пріоритетні напрями вдосконалення навчально‐виховного процесу з математики в початкових класах.

Посилання

Hluzman, N. A. (2010). Metodyko‐matematychna kompetentnist maibutnikh uchyteliv pochatkovykh klasiv. Kyiv: Vyshcha shkola [in Ukrainian].

Derzhavnyi standart pochatkovoi zahalnoi osvity. (2008). Pochatkova osvita, 2, 2‐5 [in Ukrainian].

Lazarenko, T. V. (2011). Formuvannia lohiko‐matematychnoi kompetentnosti uchniv. Pochatkove navchannia ta vykhovannia, 2, 21‐24 [in Ukrainian].

Onopriienko, O. (2010). Predmetna matematychna kompetentnist yak dydaktychna katehoriia. Pochatkova shkola, 11, 47-49 [in Ukrainian].

Skvortsova, S. (2011). Obchysliuvalni navychky yak skladova predmetno‐matematychnoi kompetentnosti molodshoho shkoliara. Pochatkova shkola, 8, 48-51 [in Ukrainian].

##submission.downloads##

Як цитувати

MISKOVA, N., & GAFUROVA, V. (2020). РЕАЛІЗАЦІЯ КОМПЕТЕНТНІСНОГО ПІДХОДУ ДО МАТЕМАТИЧНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ. Витоки педагогічної майстерності, (17), 121–126. https://doi.org/10.33989/2075-146x.2016.17.209994

Номер

Розділ

Статті