ВЗАЄМОЗАЛЕЖНІСТЬ СОЦІАЛЬНО-ПРОФЕСІЙНОЇ ЗРІЛОСТІ ТА ПРОФЕСІЙНО-ПЕДАГОГІЧНОЇ МАЙСТЕРНОСТІ МАЙБУТНЬОГО ПЕДАГОГА
DOI:
https://doi.org/10.33989/2075-146x.2016.17.209999Ключові слова:
особистість, соціальна зрілість, педагогічна майстерність, майбутні педагогиАнотація
У статті розглянутий взаємовплив становлення соціальної зрілості та педагогічної майстерності студентів‐майбутніх педагогів. Показано, як в умовах вищого навчального закладу та процесі професійної підготовки різні види навчально‐виховної діяльності здійснюють ефективний вплив на ці два процеси.
Посилання
Abdullina, O. A. (1984). Obshchepedagogicheskaia podgotovka uchitelia v sisteme pedagogicheskogo obrazovaniia. Moskva: Prosveshchenie [in Russian].
Asmolov, A. G. (1996). Kulturno‐istoricheskaia psikhologiia i konstruirovanie mirov. Moskva: Modek [in Russian].
Batishchev, G. S. (1969). Deiatelnostnaia sushchnost cheloveka kak filosofskii printcip. Problema cheloveka v sovremennoi filosofii. Moskva [in Russian].
Radul, V. V. (1995). Diahnostyka osobystosti maibutnoho vchytelia: monohrafiia. Kyiv: Vyshcha shk. [in Ukrainian].
Radul, V. V. (1994). Faktory sotsialnoi zrilosti studentiv pedvuzu. Kyiv [in Ukrainian].