ВЗАЄМОЗАЛЕЖНІСТЬ СОЦІАЛЬНО-ПРОФЕСІЙНОЇ ЗРІЛОСТІ ТА ПРОФЕСІЙНО-ПЕДАГОГІЧНОЇ МАЙСТЕРНОСТІ МАЙБУТНЬОГО ПЕДАГОГА

Автор(и)

  • V. RADUL

DOI:

https://doi.org/10.33989/2075-146x.2016.17.209999

Ключові слова:

особистість, соціальна зрілість, педагогічна майстерність, майбутні педагоги

Анотація

У статті розглянутий взаємовплив становлення  соціальної зрілості та педагогічної майстерності студентів‐майбутніх педагогів. Показано, як в умовах вищого навчального закладу та процесі професійної підготовки різні види навчально‐виховної  діяльності здійснюють ефективний вплив на ці два процеси.

Посилання

Abdullina, O. A. (1984). Obshchepedagogicheskaia podgotovka uchitelia v sisteme pedagogicheskogo obrazovaniia. Moskva: Prosveshchenie [in Russian].

Asmolov, A. G. (1996). Kulturno‐istoricheskaia psikhologiia i konstruirovanie mirov. Moskva: Modek [in Russian].

Batishchev, G. S. (1969). Deiatelnostnaia sushchnost cheloveka kak filosofskii printcip. Problema cheloveka v sovremennoi filosofii. Moskva [in Russian].

Radul, V. V. (1995). Diahnostyka osobystosti maibutnoho vchytelia: monohrafiia. Kyiv: Vyshcha shk. [in Ukrainian].

Radul, V. V. (1994). Faktory sotsialnoi zrilosti studentiv pedvuzu. Kyiv [in Ukrainian].

##submission.downloads##

Як цитувати

RADUL, V. (2020). ВЗАЄМОЗАЛЕЖНІСТЬ СОЦІАЛЬНО-ПРОФЕСІЙНОЇ ЗРІЛОСТІ ТА ПРОФЕСІЙНО-ПЕДАГОГІЧНОЇ МАЙСТЕРНОСТІ МАЙБУТНЬОГО ПЕДАГОГА. Витоки педагогічної майстерності, (17), 137–142. https://doi.org/10.33989/2075-146x.2016.17.209999

Номер

Розділ

Статті