ПРОФЕСІЙНА СПРЯМОВАНІСТЬ МАТЕМАТИЧНОЇ ПІДГОТОВКИ СТУДЕНТІВ У РОЗВИТКУ ЇХНЬОЇ ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
DOI:
https://doi.org/10.33989/2075-146x.2016.17.210000Ключові слова:
професійна спрямованість, пізнавальна діяльність, математичні дисципліни, технічні університетиАнотація
У статті розглядаються проблеми розвитку пізнавальної діяльності як одного із провідних механізмів забезпечення належного рівня самостійності і відповідальності студентів, можливості їх плідного професійного становлення.
Посилання
Diachenko, M. I., & Kandybovich, L. A. (1981). Psikhologiia vysshei shkoly : ucheb. posobie dlia vuzov. Minsk: Izd‐vo BGU [in Russian].
Zaiats, M. Osoblyvosti rozvytku osobystosti studenta. Retrieved from http://www.psyh.kiev.ua/Osoblyvosti_rozvytku_osobystosti_studenta.
Lisovskii, V. G., & Dmitriev, A. V. (1974). Lichnost studenta. Leningrad [in Russian].
Bulanova‐Toporkova, M. V. (Ed.). (2002). Pedagogika i psikhologiia vysshei shkoly. Rostov‐na‐Donu: Feniks [in Russian].
Podoliak, L. H., & Yurchenko, V. I. Zahalna psykholohichna kharakterystyka studentskoho viku. Retrieved from http:// www.psyh.kiev.ua/Podoliak_L.H.,_Iurchenko_V.I.Zahalna_psykholohichna_kharakterystyka_s tudentskoho_viku [in Ukrainian].
Psikhologicheskie osobennosti studenta i aktivizatciia ego poznavatelnoi deiatelnosti. Retrieved from http://www.almavest.ru/ru/favorite/2011/11/24/263 [in Russian].
Stoliarenko, L. D. (1997). Osnovy psikhologii. Rostov‐na‐Donu [in Russian].
Ushynskyi, K. D. (1983). Vybrani pedahohichni tvory. (Vol. 1). Kyiv [in Ukrainian].