КОНЦЕПТУАЛЬНІ ОСНОВИ ФУНДАМЕНТАЛІЗАЦІЇ ЗМІСТУ ПЕДАГОГІЧНИХ ДИСЦИПЛІН У ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ
DOI:
https://doi.org/10.33989/2075-146x.2016.17.210002Ключові слова:
зміст педагогічних дисциплін, фундаменталізація, майбутній учитель початкової школи, професійно-педагогічна підготовка, синкретична модель фундаменталізації змісту педагогічних дисциплінАнотація
У статті представлені результати наукового дослідження в царині дидактики вищої школи: висвітлено широке коло теоретичних і практичних питань, пов’язаних із підвищенням якості професійної підготовки майбутнього вчителя початкової школи шляхом фундаменталізації змісту педагогічних дисциплін.
Посилання
Arkhangelskii, S. I. (1976). Lektcii po nauchnoi organizatcii uchebnogo protcessa v vysshei shkole. Moskva: Vysshaia shkola [in Russian].
Bespalko, V. P., & Tatur, Iu. G. (1989). Sistemno‐metodicheskoe obespechenie uchebno‐vospitatelnogo protcessa podgotovki spetcialistov Moskva: Vysshaia shkola [in Russian].
Vershinina, N. A. (2009). Metodologiia issledovaniia pedagogiki. (Extended abstract of PhD diss.). Sankt‐Peterburg [in Russian].
D’iui, Dzh. (2003). Dosvid i osvita. Lviv: Kalvariia [in Ukrainian].
Koskov, S. N. (2013). Vzaimosviaz metodologii i mirovozzreniia v sovremennoi epistemologii. (D diss.)1. Moskva [in Russian].
Kraevskii, V. V. (1977). Problemy nauchnogo obosnovaniia obucheniia (Metodologicheskii analiz). Moskva [in Russian].
Lotman, Yu. (2009). Do pobudovy teorii vzaiemodii kultur (semiotychnyi aspekt). Suchasna literaturna komparatyvistyka: stratehii i metody. Antolohiia (pp. 195-212). Kyiv: Vyd. dim “Kyievo‐Mohylianska akademiia” [in Ukrainian].
Nechaev, N. N. (1985). Psikhologo‐pedagogicheskie aspekty podgotovki spetcialistov v vuze. Moskva: Prosveshchenie. Retrieved from http://nechaev.pro/pedpsycho/9/ [in Russian].
Stepin, V. S. (2000). Teoreticheskoe znanie. Moskva: Progress‐Traditciia [in Russian].
Kharlamov, I. F. (1998). Pedagogika. Moskva: Pedagogicheskoe obshchestvo Rossii [in Russian].