ДИДАКТИЧНІ ПРОБЛЕМИ СТРУКТУРУВАННЯ НАВЧАЛЬНОЇ ІНФОРМАЦІЇ ПРИ ПІДГОТОВЦІ МАГІСТРА З УПРАВЛІННЯ НАВЧАЛЬНИМИ ЗАКЛАДАМИ
DOI:
https://doi.org/10.33989/2075-146x.2016.17.210029Ключові слова:
магістратура, менеджер освіти, навчальна інформація, структурування навчальної інформації, принципи структурування навчальної інформаціїАнотація
Розглядається сутність та особливості формування умінь роботи з навчальною інформацією в магістратурі з управління навчальним закладом. Обґрунтовується необхідність для майбутнього менеджера освіти опанування процесом структурування навчальної інформації, що повинно знайти в сучасній вищій школі належне дидактичне забезпечення.
Посилання
Artiushyna, M. V., & Zhuravska, L. V. (2008). Psykholohiia diialnosti ta navchalnyi menedzhment. Kyiv: KNEU [in Ukrainian].
Bereka, V. Ye. Aktualni problemy pidhotovky mahistriv za spetsialnistiu “Upravlinnia navchalnym zakladom”. Retrieved from http://scienceandeducation.pdpu.edu.ua/journals/2011/NiO_7_2011/ped/Berek.htm [in Ukrainian].
Butakov. S. A. (2001). Strukturirovanie uchebnogo materiala v sootvetstvii s printcipom voskhozhdeniia ot abstraktnogo k konkretnomu. (PhD diss.). Magnitogorsk [in Russian].
Hernichenko, I. (2015). Pidkhody do strukturuvannia tekhnichnykh dystsyplin. Pedahohichnyi dyskurs, 19, 49-54 [in Ukrainian].
Rohulina, M. R. Strukturuvannia navchalnoi informatsii z elektroenerhetychnykh dystsyplin: osoblyvosti, tekhnolohiia, vymohy. Retrieved from http://pandia.ru/text/80/088/37887.php [in Ukrainian].
Semeniuk, O. A., & Parashchuk, V. Yu. (2010). Osnovy teorii movnoi komunikatsii. Kyiv: Akademiia [in Ukrainian].
Suprun, M. V. (2015). Orhanizatsiia navchalnoho protsesu v mahistraturi z vykorystanniam informatsiino‐komunikatsiinykh tekhnolohii (IKT). Visnyk Zhytomyrskoho derzhavnoho universytetu, 3 (81), 115‐120 [in Ukrainian].