ОСОБЛИВОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ СОЦІАЛЬНО-ПЕДАГОГІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ В ШКОЛАХ УКРАЇНИ
DOI:
https://doi.org/10.33989/2075-146x.2016.17.210032Ключові слова:
соціальний педагог, діяльність, школа, організація, специфіка, зміст, функції, напрямиАнотація
У статті аналізуються мета, завдання, напрями, функції, принципи, форми й методи організації соціально‐педагогічної діяльності у школах на сучасному етапі розвитку українського суспільства; дається визначення шкільної соціально‐педагогічної служби; характеризуються її структурні підрозділи. З’ясовано, що соціально‐педагогічна служба створюється з метою забезпечення ранньої допомоги й втручання в життя дітей та їхніх сімей, коли соціальні або сімейні обставини призводять до конфлікту дитини з освітою, соціумом та власним здоров’ям.
Посилання
Bezpalko, O. V. (2006). Teoriia i praktyka sotsialno‐pedahohichnoi roboty z ditmy ta uchnivskoiu moloddiu v terytorialnii hromadi. (D diss.). Kyiv [in Ukrainian].
Zubiashvili, I. K. (2005). Osobennosti organizatcii sotcialno‐psikhologicheskoi sluzhby v shkole. In Sotsialna sluzhba v Ukraini: sotsialno‐psykholohichni zasady formuvannia y efektyvnoho funktsionuvannia (pp. 501-512). Kyiv: Feniks [in Russian].
Kolesnykova, O. V. (2010). Sotsialna, sotsialno‐pedahohichna i psykholohichna robota v shkoli: ohliadovyi analiz vitchyznianoho ta zarubizhnoho dosvidu. Kharkiv: Slavena [in Ukrainian].
Mardakhaev, L. V. (1996). Vvedenye v sotsyalnuiu pedahohiku. Moskva: MHSU [in Russian].
Normatyvno‐pravove zabezpechennia osvity. (2004). Kharkiv: Osnova [in Ukrainian].